שירות המוזיקה ספוטיפיי (Spotify) משיק היום בישראל שתי תכניות מנוי חדשות. הראשונה, מנוי משפחתי (Family Plan) הכולל עד שישה חשבונות פרימיום, שהיה זמין עד כה בשווקים רבים ברחבי העולם אך רק עתה מגיע לכאן. השני הוא מנוי זוגי (Duo) לשני משתמשים, ומדובר במוצר חדש גם ברמה הגלובלית: הוא מושק היום ב-55 מדינות, בהן כאמור גם ישראל.
בספוטיפיי מצביעים על תמחורו האטרקטיבי של המנוי המשפחתי, במיוחד בהשוואה לעלותו של מנוי זהה במדינות אחרות. בעוד שבארה”ב עומד מחיר המנוי על 14.99 דולרים (כ-51 שקלים), מחירו בישראל יעמוד על 31.90 שקלים. המנוי כולל כאמור שישה חשבונות פרימיום המאפשרים גישה למאגר של עשרות מיליוני שירים ופודקאסטים ללא פרסומות, אפשרות לבקרת הורים על חשבונות הילדים כדי למנוע האזנה לתכנים מסוימים, ורשימת השמעה משותפת (Family Mix) הנוצרת באופן אוטומטי ומורכבת משירים להם כל בני המשפחה מאזינים.
גם לתכנית הזוגית תמחור אטרקטיבי (25.90 שקלים, 12.99 דולרים בארה”ב) והיא כוללת שני חשבונות פרימיום, ורשימת השמעה הכוללת שירים האהובים על שני בני הזוג (Duo Mix). כל מנויי ספוטיפיי הקיימים מוזמנים לעבור לאחת משתי התכניות החדשות אם הם מעוניינים בכך, בעוד שמשתמשים חדשים יזכו בחודש אחד חינם לניסיון.
ישששש איזה כיף
באמת הגיע הזמן!
הגיע הזמן… רק שכבר עזבתי אותם לפני חצי שנה לטובת התוכנית המשפחתית של אפל מיוזיק