שירות המוזיקה ספוטיפיי (Spotify) מציע בעולם וגם בישראל את שירות הפרימיום ל-30 יום בחינם, אולם כעת החברה הודיעה כי היא מרחיבה את זמן השימוש ללא תשלום ל-90 יום.

מדובר בהטבה ששוויה כ-60 שקלים, אשר זמינה לכלל המשתמשים החינמיים והמשלמים. היא אינה מוגבלת בזמן כך שזו תוכנית ברירת המחדל החדשה למי שבוחר לשלם על מנוי פרימיום. אלה יזכו בדילוג לא מוגבל על שירים, ניגון כל שיר בקטלוג, בחירת איכות האזנה, הסרת הפרסומות והאזנה במצב לא מקוון.

כיום יש לספוטיפי מעל 100 מיליון מנויים משלמים ברחבי העולם, זאת מתוך כ-220 מיליון מנויים. כלומר כמעט מחצית מהמנויים משלמים באופן קבוע וחודשי. לשירות יש כיום מגוון של 50 מיליון שירים ו-450 אלף פודקאסטים.

אלכס נורסטרום, סמנכ״ל בספוטיפיי ומנהל שירות הפרימיום בספוטיפיי: ״האזנה למוזיקה ולפודקאסטים ממלאים תפקיד חשוב בחיי היום-יום של כולנו, לכן רצינו להעניק למשתמשים שלנו שלושה חודשים מלאים של חווית הפרימיום של ספוטיפיי. מתוך ההבנה שלוקח זמן להנות מחווית הפרימיום המלאה ומכל הפיצ׳רים שהיא מציעה ואנחנו נרגשים לאפשר למשתמשים שלנו גישה חינמית ואת האפשרות להתאהב ביותר מ-50 מיליון שירים, מיליארדי פלייליסטים ו-450,000 פודקאסטים – בחינם״.