לפני כשלושה חודשים רכשה אלקטרה מוצרי צריכה את יתרת חלקה של שותפתה ג. ברס שיווק בע”מ ביבוא ובהפצה של SONY MOBILE בישראל ובכך העמיקה את פעילותה בתחום הסלולר בארץ.
מאז רכישת הבעלות המלאה, פועלת אלקטרה למנף את הפעילות של SONY MOBILEבישראל באמצעות קשריה הענפים עם המפעילות ורשתות הסלולאר בריטייל .
שנת 2016 עתידה להיות שנה משמעותית ל SONY MOBILE בישראל עם תמהיל מוצרים גדול ממה ששווק עד כה בארץ. כמו כן, בכוונת החברה להמשיך ולהרחיב את שיתוף הפעולה שלה בערוצי המכירה עם המפעילות הסלולאריות ובריטייל עם מגוון דגמים מ- mid-rangeהמאופיינים ביחס עלות תועלת גבוהה ועד לדגמי ה PREMIUM החדשניים שלה.
בתוך כך, יוצאת היום החברה בקמפיין פרסומי בעלות של 1.5 מיליון ₪ תחת המסר “כנראה, האנדרואיד הטוב ביותר” שנועד לחזק את איכויות סדרת הדגל Z5 XPERIA, הכוללת את המכשירים: XPERIA Z5 PREMIUM, XPERIA Z5 ו- XPERIA Z5 COMPACT. הקמפיין שיעלה בטלוויזיה ובדיגיטל ידגיש בסרטונים קצרים את יתרונות הסדרה שבאים לידי ביטוי בחדשנות, עיצוב, פונקציונאליות ועמידות.
לדברי מיקי ביטון מנהל פעילות SONY MOBILE בארץ: “הקמפיין לסדרת Z5 XPERIA הינו יריית הפתיחה של החברה במתכונת החדשה, אני בטוח שהתמיכה מקבוצת אלקטרה לצד המותג האיכותי SONY יאפשרו לנו להצעיד את המותג לשיאים חדשים”.
קשקשנים…במקום להשקיע מליון וחצי בפרסום עדיף שישקיעו את זה בהןרדת מחירים מסיבית של המוצר הנל ואז אולי יהיה להם סיכוי מול Lg Samsung Apple ושות. מי יקנה מכשיר של סוני במחיר שהם משווקים. הזוי לחלוטין.
כל פעם מגיע קשקוש כזה או אחר , ונותנים לזה פרסום של בדיוק דקה וחצי ולאחר שבוע שכחנו מהמוצר.