חטיבת הפלייסטיישן של סוני מניבה לחברה אתנחתא ובמסיבת העיתונאים של החברה שהתקיימה ב-CES 2015, סיפקה החברה נתוני מכירות מרשימים אודות הקונסולה – מעל ל-18.5 מיליון קונסולות נמכרו עד כה מאז שהושקה.
קאז היראי (Kaz Hirai), מנכ”ל חברת סוני, פתח את מסיבת העיתונאים של סוני בכנס האלקטרוניקה הבידורית עם נתונים חיוביים במיוחד אודות קונסולת הגיימינג של החברה והודיע כי עד כה נמכרו מעל ל-18.5 מיליון קונסולות פלייסטיישן 4 (PlayStation 4), מדובר בקצב מכירות מרשים בהחלט ואם המגמה הזו תמשך עשוייה הפלייסטיישן 4 לעקוף את “הקונסולה הנמכרת ביותר” שהיא למעשה קונסולת הפלייסטיישן 2 אשר מחזיקה בשיא של 150 מיליון קונסולת שנמכרו ללקוחות.
נתונים חיוביים נוספים מגיעים מגזרת כמות הנרשמים לשירות הפלייסטיישן פלוס (PlayStation Plus), קאז הודיע כי 10.9 מיליון משתמשים רשומים לשירות, שכזכור עבור משתמשי הפלייסטיישן 4, מדובר בשירות חובה עבור שחקנים המעוניינים לשחק (ברוב) המשחקים מקוונים. כמו-כן הוכרז מודל תשלום נוסף עבור שירות הפלייסטיישן נאו (PlayStation Now), אשר מאפשר להזרים משחקי פלייסטיישן 3 מהענן אל קונסולת הפלייסטיישן השונות וטלוויזיות חכמות תוצרת סוני ובעקבות שיתוף הפעולה האחרון גם לטלוויזיות חכמות תוצרת סמסונג שיושקו ב-2015. מודל התשלום החדש מאפשר לרכוש מנוי חודשי במחיר של 19.99 דולר לחודש יחיד או 49.99 דולר לשלושה חודשים, זאת בניגוד למצב הקיים היום שבו נאלצים הלקוחות לשלם על כל משחק באופן פרטני. נראה כי בחברה מחפשים דרכים למנף את ההצלחה של קונסולות הפלייסטיישן ולהציע למשתמשים שירותים נלווים בתשלום נוסף.
http://www.youtube.com/watch?v=QmXfKa22PZg