חברת סוני (Sony) לא מסתפקת באתרים כמו קיקסטארטר או אינדיגוגו, ולכן פתחה אתר חדש משלה שמכיל לא מעט פרויקטים של החברה שמבקשים את תמיכת הציבור כדי לצאת לפועל. האתר, First Flight, מכיל בעיקר פרויקטים קטנים וניסיוניים שענקית הטכנולוגיה מחשיבה כנישתי, ולכן מעוניינת להוציא אותם לפועל רק במידה ויהיה להם התעניינות מצד הציבור ומספר מספיק של הזמנות מקדימות.
האתר כרגע מכיל שלושה מוצרים חדשים. הראשון הוא השעון החכם FES שמכיל עיצוב מינימליסטי, התצוגה הפועלת על טכנולוגיית ה-E-Paper, דיו דיגיטלי, לצד רצועה המיוצרת באותה טכנולוגיה ומאפשרת התאמה עיצובית בשניות. הפרויקט השני הוא MESH, גאדג’ט שמסוגל בין היתר לתפקד כשלט רחוק על מערכות ביתיות חכמות וכמקור אנרגיה וסאונד. השלישי הוא HUIS home remote control, שלט דק במיוחד שמסוגל לשלוט על כל המכשירים החשמליים מבלי צורך בשלטים נפרדים ובעל מסך E-Paper המאפשר התאמה מלאה של הממשק על ידי המשתמש בחיבור למחשב והגדרתו על ידי תוכנה חיצונית.
התמיכה במכירת המוצרים זמינה כרגע רק בגבולות יפן, אם כי ייתכן וסוני תפתח את האתר להזמנות בינלאומיות אם הוא יתברר כהצלחה. עכשיו נשאלת השאלה – מדוע חברה כה גדולה זקוקה לאתר מימון המונים? התשובות אצל סוני.
http://www.youtube.com/watch?v=XiLKvLzO-Hk
http://www.youtube.com/watch?v=uZogq_qBRoU
קיצר הם לא בטוחים מספיק בפיתוחים שלהם…
הקשיים הכלכליים שלה הם הסיבה לאתר מימון ההמונים