לקראת ההנפקה של סנאפ (Sanp Inc), חברת האם של אפליקציית שליחת התמונות והסרטונים סנאפצ'ט (Snapchat), היא הודיעה על רכישת חברת ההזנק הישראלית סימאג'ין (Cimagine Media) המתמחה במציאות מעושרת.

סימאג'ין מפתחת טכנולוגיית מציאות מעושרת המאפשרת להציג את מרכולתם של חברות שונות וקמעונאים בשטח. כך ניתן לבדוק כיצד נראים רהיטים בדירה או לוודא איזה מקרר של חברת משקאות מתאים במימדיו לחנות והכל דרך המסך של מכשיר הטלפון החכם או מחשב הלוח. על פי הערכות, החברה נרכשה בסכום של 35 מליון דולר ונקנתה על 20 עובדיה אשר צפויים להישאר בארץ ולהפוך לסניף חדש של מחקר ופיתוח.

הפתרון של Cimagine אצל מעצב הפנים

https://www.youtube.com/watch?v=_enzEumDPpw

לצד הפתרון של סימאג'ין לעסקים, יוכלו בסנאפצ'ט לשפר את יכולות הצילום שהיא מציעה דרך האפליקציה או משקפי הספקטקלס (Spectacles), יכולת אשר עושה שימוש נרחב במציאות מעושרת. זוג העדשות מאפשרות להציג על העולם אפקטים פשוטים כמו פני כלב כאשר עושים תמונת סלפי או קשת שיורדת מתוך ענן בשמיים, אך לחברה ישנן גם עדשות ממומנות אשר זמינות ל-24 שעות ומציגות אפקטים של מפרסמים. בעזרת הטכנולוגיה של סימאג'ין החברה תוכל להציג עדשות עם אפקטים מורכבים יותר.

-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.