סנאפ (Snap), החברה האחראית לאפליקציה החברתית הפופולרית סנאפצ׳ט (Snapchat), מתעקשת לנסות שוב את מזלה בתחום החומרה. למרות שהדור הראשון של המשקפיים החכמים שלה, Snap Spectacles, הוכתר ככישלון לאחר שהחברה דיווחה על הפסד של כ-40 מיליון דולרים בעקבות עודף ייצור והזמנות מבוטלות, לפי הדיווחים מתכוננת החברה להשיק שני דגמים נוספים.
הדגם הראשון, שצפוי להגיע לשוק בסתיו הקרוב, יהווה שדרוג צנוע יחסית הכולל מבחר של צבעים חדשים, עמידות למים, שיפור קל בביצועים ותיקון תקלות תוכנה. מחירו יהיה זהה או נמוך מזה של ה-Snap Spectacles המקוריות, אותן ניסתה סנאפ למכור תמורת 129.99 דולרים באמצעות מכונות ממכר אוטומטיות שהוצבו בערים מרכזיות בארה״ב.
הדגם השני שעליו עובדים בסנאפ צפוי להיות שדרוג מהפכני יותר, עם מערך מצלמות כפול שיאפשר צילום תמונות בתלת-מימד. בנוסף, צפוי דגם זה לכלול GPS מובנה, וייתכן שיימכר בנרתיק עור בעל מראה יוקרתי. מחירו צפוי להיות גבוה משמעותית, סביב 300 דולרים. למרות שמיזם החומרה של סנאפ, כאמור, הניב עד כה רק הפסדים לחברה, יש לה תכניות לעתיד הרחוק עוד יותר, לרבות דגם הכוללת תכונות מציאות רבודה (Augmented Reality) שנמצא בשלבי פיתוח מוקדמים.