כארבעה חודשים מאז הציגה חברת סנאפ (Snap), המוכרת בעיקר בזכות האפליקציה החברתית הפופולרית סנאפצ'ט (Snapchat), את הדור השני של המשקפיים החכמים שלה, היא כעת משחררת לשוק שני דגמים חדשים שמנסים להיראות כמו משקפי שמש רגילים.

דגמי Spectacles 2.0 החדשים נקראים ניקו (Nico) וורוניקה (Veronica) והם מיועדים לגברים ולנשים בהתאמה, כאשר שניהם מגיעים בצבע שחור בלבד (בניגוד לדגמים הקודמים שהגיעו גם באדום ובכחול). העיצוב החדש השל המשקפיים, כאמור, נראה כמו עיצוב מסורתי לכל דבר מלבד עדשות המצלמה שנמצאים בקצוות.

הדגמים החדשים יוכלו לצלם מאות תמונות ועד 70 סרטוני וידאו באיכות HD, לפי החברה, אשר מבטיחה כי בהמשך הסתיו היא תשחרר תכונה חדשה שמסוגלת לקבץ את התמונות והסרטונים לכדי סיפור אחד שניתן יהיה לשתף בקלות בסוף כל יום.

מחירם של המשקפיים יעמוד על 200 דולר, שהם כ-50 דולר יותר ממחיר הדגמים הקודמים. כמו כן, ניקו וורוניקה יגיעו עם נרתיק נשיאה רגיל מעור שלא כולל אופציית הטענה, בניגוד לנרתיק ההטענה הצהוב של הדגמים הקודמים.