5
חברת NCR משיקה עמדה לשרות עצמי אוטומטי, המאפשרת לבצע תשלומים לספקית הסלולר, לטעון בדקות שיחה מכשירים סלולאריים, לרכוש כרטיסי סים עבור שיחות בארץ ועבור שיחות בינלאומיות ליוצאים לחו”ל ולקבל אותם מיידית בעמדה, כשהתשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או בכסף מזומן.
המכשיר החדש יסייע לחברות הסלולר ולמפעילים הוירטואליים, המוכרים זמן אוויר, להפחית את התורים במרכזי השרות וישחרר את נציגי השירות להתמקד במכירת מוצרים ושירותים חדשים ללקוחות ובמשימות מורכבות יותר. עמדה זו לשרות עצמי אף מתאימה להצבה במרכזי קניות גדולים, שדות תעופה, תחנות רכבת ומקומות דומים, ומגדילה את מידת הנוחות ואת הזמינות ללקוחות, בכל שעה משעות היממה.
העמדה לשרות עצמי של NCR תוכננה כמענה בעיקר על צרכי השוק במדינות המזרח התיכון ואפריקה, שם, על פי NCR, לקוחות רבים יחסית רוכשים יותר מכרטיס סים אחד, בהתאם לתוכניות וחבילות ספציפיות. על פי חברת המחקר GFK, אחד מתוך 10 טלפונים הנמכרים כיום במזה”ת, כולל אפשרות לשילוב שני כרטיסי סים במכשיר אחד, ומגמה זו של ריבוי כרטיסי סים במכשיר הינה בעלייה. [הודעה לעיתונות]