גלקסי S8

סמסונג (Smasung) העלתה פרסומת חדשה המתמקדת במסך של מכשירי הגלקסי (Galaxy) שלה, ובתצוגת ה-Infinity Display שהוצגה לראשונה ב-Galaxy S8. המיוחד בפרסומת הוא שסמסונג לא מפארת את המסך בעצמה, אלא נותנת לשלל מבקרים ואושיות הרשת לעשות בשבילה את העבודה.

בעיתוי שנראה לא מקרי בכלל, רגע לאחר יציאת מכשיר ה-Pixel 2 של גוגל (Google) ורגע לפני השקתו הרשמית של ה-iPhone X של אפל (Apple) – קיבצה סמסונג את מיטב הביקורות שקיבלה ברשת על המסך של מכשיריה לכדי סרטון של 30 שניות. בסרטון ניתן לראות כמה וכמה מבקרים ידועים ברשת, כמו למשל מרקס בראונלי, הלא הוא MKBHD שטוען כי "כל כך הרבה טלפונים נראים אותו הדבר, זה היחיד שמתבלט", או לואיס הילסנטגר מ-Unbox Therapy שאומר – "זה המסך הטוב ביותר שאי פעם היה שייך לסמארטפון".

שבחים אחרים שאפשר לראות בפרסומת מהללים את התצוגה ומכנים אותה "מהממת" ו"סקסית". אחד המבקרים אף מתייחס בעקיפין לשני המתחרים האחרים וטוען כי בניגוד אליהם, זהו המכשיר היחידי בו נראה כאילו התצוגה היא על גבי המסך כולו.

אין זה מקרי כאמור שסמסונג מתמקדת כרגע במסך שלה ובתצוגה כיתרון הכי גדול של מכשירי ה-Galaxy S8 וה-Note 8, זאת לאור התקלות והבעיות שצצות לאחרונה עם מכשירי ה-Pixel 2 XL, לצד בעיות של ה-LG V30. כמו גם, המבקרים שטוענים כי המובלעת שבמסך ה-iPhone X עשויה ליצור בעיות בניגון סרטונים במסך מלא. כך שסמסונג, יש להניח, מנסה למשוך אליה חלק מהלקוחות שהתאכזבו משני המכשירים המתחרים.