מוקדם יותר השבוע סמסונג (Samsung) השיקה מחדש את הטלפון המתקפל שלה, ה-Galaxy Fold. אולם מתברר כי לקוחות שכבר ביצעו רכישה מוקדמת בסבב הקודם – קיבלו הודעה מהחברה כי היא מבטלת באופן אוטומטי את ההזמנה שלהם.
על פי הדיווחים, נראה כי סמסונג לקחה על עצמה לבטל את כל ההזמנות המוקדמות של ה-Galaxy Fold, זאת לטענתה כדי “לחשוב מחדש” על כל חווית הלקוח: “אנו רוצים להבטיח כי תקבל את חווית הטובה ביותר לטכנולוגיה החדשה והמהפכנית שלנו”, נכתב בהודעה. ” אנו לוקחים את הזמן לחשוב מחדש על חווית הלקוח – מרכישה ועד הגעת המוצר ללקוח, לכן בינתיים החלטנו לבטל את ההזמנה המוקדמת. זו לא החלטה קלה לקבל, אך אנחנו מאמינים שזה הדבר הנכון לעשות.”
So Samsung canceled my pre-order for the Samsung Galaxy Fold…at least they gave me a $250 credit for anything on their store. That is admittantly quite generous.
— M. Brandon Lee | THIS IS TECH TODAY (@thisistechtoday) September 5, 2019
I guess I should rejoin the pre-order queue. pic.twitter.com/Nv7OAIMxnN
לא ידוע כמה לקוחות בארה”ב הזמינו את ה-Galaxy Fold, זאת במסגרת ההזמנה המוקדמת שבה נדרשו לשלם 250 דולרים שיוחזרו לכל אחד מהם. טרם נמסר מתי ההשקה של הדגם המחודש תתרחש בארה”ב, אך בקוריאה המכירה מתוכננת כבר בשבוע הקרוב.