סמסונג (Samsung) הכריזה באופן רשמי כי ה-Galaxy Fold, המכשיר המתקפל הראשון מתוצרתה, עומד להגיע למדפי החנויות השבוע. זאת, לאחר שבמועד ההשקה המקורי של המכשיר, בחודש אפריל האחרון, דיווחו עיתונאים שקיבלו אותו להתרשמות על בעיות אמינות חמורות. לטענת סמסונג, במהלך החודשים שחלפו מאז הצליחו מהנדסי החברה לפתור את כל הבעיות הללו, אם כי בהכרזה לא מופיע כל פירוט לגבי השינויים המדויקים שבוצעו לעומת הדגם המקורי, למרות שחלקם כבר נחשפו.

בין היתר סמסונג הוסיפה מגן פלסטיק באזור קיפול המסך, שימנע ממנו להתרומם ולהיכנס לכלוך בין הקפלים. יתרה מכך, גם הקשיחה את כל המנגנון וכן הוסיפה עוד שכבות קשיחות שימנעו שבר או סדקים שעלולים להופיע לאורך זמן.

בעוד שבמפרט החומרה שאותו מפרסמת סמסונג לא נרשם כל שינוי, החליטה היצרנית הקוריאנית לספק את ה-Galaxy Fold לצד חבילת שירות יוצאת דופן בתעשייה, אולי בכדי להרגיע את חששותיהם של לקוחות המעוניינים לרכוש אותו אך מודאגים כי ייצא מכלל שימוש תוך זמן קצר. חבילה זו כוללת גישה ישירה למומחי שירות בחברה, מרכז תמיכה נגיש טלפונית שיפעל 24 שעות, שבעה ימים בשבוע. ״אנו מעוניינים להבטיח שכל אספקט בחווית ה-Galaxy Fold יהיה מדהים כמו המכשיר עצמו״, כך לפי הבטחת החברה.

המדינה הראשונה אליה יגיע ה-Galaxy Fold היא דרום קוריאה, שם המכירה תתחיל כבר מחר, ה-6 בספטמבר, עם דגם התומך בחיבור לרשתות דור חמישי. סמסונג סימנה מספר שווקי מטרה נוספים בהם צרפת, גרמניה, סינגפור, אנגליה וארה״ב, בהם יושק המכשיר זמן קצר לאחר מכן. לישראל הוא לא צפוי להגיע בזמן הקרוב.