בחודשיים האחרונים מאז שהושק ה-Galaxy S9 (גלקסי אס 9) בעולם, הצטברו יותר ויותר תלונות על תקלה עיקרית ומשונה הגורמת לניתוק או השתקת השיחה במהלך קיומה. סמסונג (Samsung) כעת מגיבה לראשונה ומודיעה כי תשחרר תיקון לבעיה.
התקלה, הקיימת גם בדגם +Galaxy S9, גורמת להשתקת השיחה למספר שניות, יש האומרים לשניות בודדות ויש המתלוננים כי ההשתקה היא לזמן של כחצי דקה ויותר מכך עד כדי ניתוק השיחה. לפי המשתמשים בפורום XDA, התקלה מתרחשת הן ברשתות דור 3 או דור 4 וכי ככל הנראה אינה קשורה לכיסוי הרשת הסלולרית או מיקום המשתמש בעת ביצוע השיחה, אך כן רוב התלונות הן מבעלי גרסת ה-Exynos הנמכרת באירופה ובישראל.
בפורום התמיכה בפולין ענה נציג החברה כי הם מודעים לבעיה וכי כרגע סמסונג פועלת לאבחונה כדי לספק פתרון מהיר. עם זאת, לא ברור לעת עתה מתי התיקון המיוחל יגיע: “התאריך שבו התיקון ישוחרר עדיין לא ידוע. כאשר יהיה לנו מידע חדש אנו נודיע באמצעי התקשורת.” אמר הנציג.
תקלה זו מצטרפת לבעיות אחרות שנתגלו ב-Galaxy S9 כמו חיישן טביעות שאינו מגיב ובעיות בתצוגה במצבים מסוימים. לחלק מאלו הוציאה סמסונג תיקון שכבר הופץ למשתמשים ולשאר כמו גם לבעיית הניתוק היא צפויה להוציא עדכון נוסף בקרוב.
עוד על תקלות של S9 וכיצד לפתור אותן.
קניתי לפני חודש ללא תקלות …מאוד מרוצה
אני מציע להחרים את החברה אני קניתי מהם “Galaxy S7 edge” לאחר שנה וחצי המכשיר פשוט מת! לא עזר שום דבר לא צירופי מקשים ולא כלום . חברה גרועה שלא יודעת לייצר טלפונים שלא מתקלקלים.
חרא טלפון הרמקול פתאום משמיע חלש נתקע לי הפלאפון אחרי שבועיים שקניתי אותו נשהע לכם אל תתקרבו לפלאפון הזה !!!!!!!!!
יש איתו גם בעיות בהקלטת שיחות
יצא היום עדכון נוסף. תבדקו!
מכשיר גרוע אני לא מרוצה ממנו …ניתוקים בלי סוף ..ואני לא שומע את השיחה ואני נעלם בשיחה ..בקיצור לא לקנות שלב הזה ..
גם אני קניתי את המכשיר מרשת סלקום שאלתי בכול החברות הסלולר והחנויות הפרטיות אמרו שממשיכים כרגיל ואמרו שאין שום בעיה במעבד אלה בתוכנה עצמה אמרו שצריך לצאת עוד עידכון נוסף אני מקווה שבסופו של דבר היה בסדר ושעים יגידו שזה בעיה במכשיר עצמו ובמעבד אז יאלצו להחזיר ללקוחות את הכסף או לקחת מכשיר אחר על פי מה שהלקוח יבקש
חברה לא להתקרב בשום אופן לגלקאסי הייתי מציע להחרים את המכשיר ואת החברה המקולקלת הזאת
רק שיאומי. חבל להוציא הון תועפות על פלאפון
שיאומי, הונור, חלק ממכשירי מייזו ועוד ועוד…
הם הוציאו עדכון בערב של 12.4.18. התקנתי אותו ונראה היה שזה פתר את הבעיה. אך כעבור יממה זה חזר שוב ואף יותר חזק. היום לא ניתן לנהל יותר מחצי דקה. מטורף שכולם שותקים על הבעיה הזאת.
סמסונג השתמשו במעבד מייצור שלהם שבעיקר מיועד לשוק הסיני!!! זה מעבד נחות, מתחמם, זולל סוללה בגלל שעשו לו אובר קלוק !!! כי הוא תומך רק בשלוש ליבות בפועל ולא מסוגל לשנמך רשתות במעבר מדור שני לרביעי !!! לכן התקלות משתנות מאיזור המגורים של המשתמש וברשת שהוא מחובר אליה וסוג הפריסה !!!! לא יהיה שום פיתרון תוכנה כי הבעיה בחומרה !!!!!!!
על מה אתה מדבר ??? מעבד האקסינוס הם מעבדים חזקים אעלק נחותים
זה שיש העיה זה כי היא בעיה נקודתית במעבד
מעבדי האקסינוס הם חזקים מאוד ותומכים בהכל
צודק! מעבדי אקסינוס של סמסונג הם מעבדים מעולים ברוב הסדרות שלהם ולחלוטין לא מיועדים לשוק הסיני(מדיהטק) מי שכותב כך לא מבין הרבה ולעיתים עדיף לא לומר כלום.
ד”א באותו מפעל של סמסונג מיוצרים מעבדי סנאפדרגון.
רכשתי סמסונג S9 וכבר למחרת הופיעו הניתוקים המוזרים בהרבה מהשיחות היוצאות והנכנסות. מאוד מתסכל ובלתי אפשרי לנהל כך שיחות עבודה. מצטער על הרכישה, ממליץ להימנע מהמכשיר.
כיף לקנות פלאפון ב3k ואז לגלות כל הזמן תקלות
היהו צריכים ליבדוק את המכשיר ליפני שהוציאו אותו לשיוק וליבדוק את הכול כמו שצריך עים זה תוכנה רכיבים הכול אך החברות אין כוח ליבדוק כול מכשיר ביגלל אצלנות מקווה שלמדו את הלקח
יותר מידי תקלות במכשיר דגל ובכלל במכשירי סמסונג. אבל לפחות לא מתפוץץ בכיס כמו נוט 7.
לא בכיס, בהטענה.
זה כל כך משנה או זה בהטענה או לא ?
זה לא צריך להיות בכלל.