זמן קצר לאחר ההודעה של סמסונג (Samsung) על קריאה להחזרה (ריקול) למכשירי Galaxy Note 7, הוציאה החברה הודעה נוספת בדבר תהליך ההחזרה ללקוחות אשר רכשו את המכשיר בארצות הברית, שם הוא כבר החל להימכר לפני כשבועיים.
התוכנית, U.S. Product Exchange Program, תאפשר ללקוחות שרכשו את Galaxy Note 7 (גלקסי נוט 7) מספר דרכים ואפשרויות להחלפה או החזרה. הראשונה היא להחליף את המכשיר שברשותם ביחידה חדשה ומתוקנת ללא תקלת הסוללה, כבר בשבוע הבא כשהיחידות הראשונות יגיעו למדפים.
האפשרות השנייה היא להחליף את Galaxy Note 7 במכשיר Galaxy S7 או Galaxy S7 Edge ועל ההפרש הם יזוכו בהחזר כספי. במידה ונרכשו אביזרים רשמיים ל-Note 7, גם הם יוחלפו במוצר זהה ל-Galaxy S7. לא משנה מהי האפשרות שיבחר הלקוח, הוא יקבל כפיצוי כרטיס מתנה טעון ב-25 דולר לרכישת מוצרים במספר חנויות בארה”ב.
תהליך החזרה זריז
נראה כי סמסונג מעוניינת לסיים את הפרשה כמה שיותר מהר, זאת כדי למנוע עד כמה שניתן פגיעה במכירות ובדעת הקהל. המהלך המהיר שיזמה החברה בעיקר בשוק בארה”ב נועד כדי להשפיע על דעת הקהל האמריקאית השמרנית, במיוחד לאור העובדה כי המתחרה הגדולה שלה תכריז על מכשירי ה-iPhone 7 בשבוע הבא.
כזכור, הפרשה התפוצצה השבוע לאחר שמשתמש העלה סרטון בו נראה מכשיר ה-Galaxy Note 7 שברשותו לאחר שהתפוצץ במהלך הטעינה. לדברי החברה, עד כה נרשמו 35 מקרים על תקלות טעינה, או כאלה הקשורות לסוללה, זאת מתוך כמה מאות אלפי מכשירים שכבר שוחררו לשוק.
בינתיים בישראל השקת המכשיר נדחתה למועד לא ידוע, זאת עד שיתוקנו היחידות שכבר הגיעו לארץ ויחודש מלאי החברה בכל העולם.
כ”ה סמסונג!