במפגש עיתונאים שהתקיים אתמול (ד’, 3.4) הציג אבישי פריז, מנכ”ל Ronlight Health, שורה של פתרונות, מוצרים ושיתופי פעולה שמקיימת החברה בישראל, הן בזירה הצרכנית והן בזירה הארגונית, כולם מאוגדים תחת פעילות החברה החדשה, במטרה להנגיש אורח חיים בריא לקהל הרחב, לחברות, לארגוני הבריאות ולגופים עסקיים.
“בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי בתפיסה המקובלת של ספורט, הדגש עובר מ- Fitness ל- Wellness, מה שמאפשר לקהלים גדולים ומגוונים יותר לקיים אורח חיים בריא, החל מילדים ועד לאוכלוסיית הגיל השלישי” אומר אבישי פריז. “שוק ה- Wellness העולמי מוערך כיום בלמעלה מ- 4.2 טריליון דולרים בשנה, מספר שלדעתי ילך ויגדל ומכאן כי ההזדמנויות בשוק זה הן רבות וגדולות” הוסיף.
חברת Ronlight Health מייצגת בישראל מגוון רחב של מותגים וחברות בינלאומיות בתחום אורח החיים הבריא, ביניהן חברת Yunmai, המציעה סדרה של משקלים חכמים דיגיטליים, המציעים מדידה של מגוון פרמטרים חיוניים הניתנים למעקב ולצפייה באמצעות אפליקציה ייחודית בעברית המנתחת מדדי משקל, BMI, מסת שריר, מסת שומן, גיל פיזיולוגי ועוד. עוד מייצגת החברה גם את חברת KUVINGS הקוריאנית המתמחה בפיתוח וייצור מסחטות מיצים לפירות וירקות קשים בכבישה קרה, לשמירה על הערכים התזונתיים של הפרי והירק, ואת מותג האוזניות האמריקאי SkullCandy, שמוכר הודות לסדרות אוזניות ורמקולים חדשניות, צבעוניות ומעוצבות, ואת המותג החדש ביותר שהכניסה Ronlight Health אל היצע הפתרונות שלה WalkingPad, המציע הליכון נייד מתקפל, קל לאחסון, בממדים נוחים, לשמירה על כושר בכל זמן ובכל מקום.
לצד כל אלה, החברה המוכרת והידועה ביותר היא חברת GARMIN, מובילה עולמית בייצור ופיתוח אביזרי טכנולוגיה חכמים לאורח חיים בריא, שחשפה לאחרונה את סדרת שעוני העלית MARQ ובאוקטובר האחרון הרחיבה את פעילותה כשהשיקה בישראל את פעילות GARMIN HEALTH, פלטפורמה חכמה לארגוני בריאות, קופות חולים ובתי חולים, שכבר פועלת הלכה למעשה במגוון פרויקטים מוצלחים מקומיים, רובם ככולם בשיתוף עם סטרטאפים ישראליים ולדברי פריז, זוהי רק ההתחלה “מאז השקת הפעילות אנו מקיימים קשרים ושיתופי פעולה עם למעלה מ- 60 חברות סטארט-אפ וארגוני בריאות מקומיים, כולם רוצים להצטרף למהפכת הבריאות הדיגיטלית”.
כחלק מאסטרטגיית הנגשת אורח החיים הבריא של Ronlight Health הציג אבישי פריז גם שורה של חידושים בתחום השירות שביצעה החברה לאחרונה, בראשם השקת “רוני- נציגת השירות הווירטואלית”, מערכת שירות מבוססת בינה מלאכותית שפותחה בשיתוף הסטארט-אפ הישראלי Over.AI ומעניקה מענה ראשוני מתקדם לפניות משתמשים, 24/7 עם 0 שניות זמן המתנה, תוך יכולת לספק מענה לעד 1,000 פניות בדקה. לצד “רוני”, מעניקה החברה שירות גם ב- Facebook Messenger ובערוצי השירות המקובלים: טלפון, אתר ומעבדה, אליהם יצטרפו בקרוב גם שירות באמצעות ה- WhatsApp וסרטוני הדרכה בערוץ YouTube.
*הודעה לעיתונות