Resident Evil 3 הינו חידוש למשחק Resident Evil 3: Nemesis. ככזה, הוא כולל אין ספור שיפורים גרפיים בהשוואה למשחק המקורי שיצא ב-1999 ומעבר לכל ספק מדובר במשחק בעל גרפיקה מרשימה במיוחד. אך שחקני המחשב האישי לא מסתפקים בכך והחלו להטמיע יכולת של ניתוב קרניים (Ray Tracing) אשר גורמים למשחק להראות מרשים ומפחיד אף יותר.
שינויים של משחקים או ‘Modding’ אינם זרים לשחקני המחשב האישי. אלו מכניסים שינויים שונים ומגוונים למשחקים: כמו זה שהוטמע בגרסת ההדגמה של Resident Evil 3 שזכתה לשינוי משעשע המלביש את אויב ה’נמסיס’ בבגד ים, או זה שהדגים AD Massicuro אשר משפר את אפקטי התאורה הגלובלית (Global Illumination) במשחק בזכות השימוש בניתוב קרניים.
Resident Evil 3 Remake ReShade בפעולה
כפי שניתן לראות מהסרטון, השימוש ב-Ray Tracing נראה מרשים, כשכל הסביבה בה נמצא השחקן זוכות למראה מציאותי יותר. ישנן עדיין סצנות שדורשות שיפור כאשר האפקט נראה מוגזם עם עודף של אור, אך הדבר צפוי מכיוון שמדובר בשינוי לא מוגמר.
ניתוב קרניים היא אחת מהטכנולוגיות שתאפיין את קונסולות הדור הבא: PlayStation 5 ו-Xbox Series X וכבר קיימת כיום בכרטיסי מסך המיועדים לשוק הגובה. זו משפרת באופן משמעותי את המראה של משחקים קיימים ועם השחרור של קונסולות הדור הבא סביר כי נראה שימוש תדיר יותר של הטכנולוגיה במשחקים חדשים.