עשרות משתמשים מדווחים על תקלות ב-OnePlus 7 Pro החדש. התקלות מופיעות במספר דיונים בפורומים הרשמיים של החברה. הדיווח שחוזר על עצמו מירב הפעמים עוסק בלחיצות הנקלטות בטעות במסך המגע של המכשיר, מבלי שהמשתמש אכן נגע בו. הלחיצות נקלטות במיקומים וזמנים אקראיים, ובאפליקציות שונות – החל ב-Chrome, ועד לאפליקציית CPU-Z המספקת נתונים שונים על מפרט המכשיר.

בשלב זה, ברור שהתקלה לא קיימת בכל מכשירי ה-OnePlus 7 Pro שנמכרו עד כה, אולם במכשירים בהם היא אכן מתרחשת קשה לקבוע האם מדובר בתקלת תוכנה, אותה ניתן יהיה לפתור בקלות יחסית על ידי עדכון, או בתקלת חומרה במסך וברכיביו שכנראה תחייב החלפת המכשיר ביחידה אחרת ותקינה.

וואן פלוס (OnePlus) עדכנה כי החברה מודעת לתקלה ובודקת אותה. מהמשתמשים שנתקלו בה, או בכל תקלה אחרת, מבקשת החברה להעביר דיווח מדויק ככל האפשר דרך אפליקציית הקהילה המעבירה דוח טכני מפורט ולכן יכולה לזרז את תהליך איתור התקלה ופתרונה.