איך מצליחים למכור משחקים ישנים? מוציאים אותם מחדש תחת כותרת של להיטים לדוגמה. ועל זה בדיוק מה שסוני (Sony) הכריזה כשסיפרה לעולם על PlayStation Hits.
כפי שניתן ללמוד משם הסדרה, מדובר במשחקים שהפכו לרבי מכר עבור פלטפורמת ה-PlayStation 4 של החברה. הקופסאות והפרסומים של המשחקים בסדרה, שיהיו זמינים גם באופן פיזי כתקליטור בחנויות שמוכרות משחקים וגם ב-PlayStation Store – ולא רק כהורדה דיגיטלית – יסומנו בכותרת אדומה שתישא את שם הסדרה, כשגם הקופסה עצמה תצבע באדום במקום בכחול.
נכון לעכשיו הרשימה של המשחקים אינה מדהימה, ואף קצרה למדי, אם כי בסוני מבטיחים כמובן להוסיף משחקים בעתיד.
כרגע יש 15 משחקים ברשימה והם כוללים, בין השאר, את Doom ואת Battlefield 4, את Street Fighter V וגם Project Cars.
בארצות הברית יימכרו המשחקים ב-19.99 דולרים אמריקאיים, ולעומת זאת הם יימכרו בקנדה ב-19.99 דולרים קנדיים, שזה מעט יותר זול. עם זאת בקנדה, לפחות בהתחלה, הרשימה תהיה אפילו מצומצמת קצת יותר.