הכותר Spider-Man (ספיידר-מן), שהושק החודש, שבר שיא מכירות כאשר 3.3 מיליון עותקים של המשחק נמכרו בתוך 3 ימים מיום ההשקתו. בכך הפך המשחק בכיכובו של איש העכביש לכותר הבלעדי לקונסולת ה-PlayStation 4 של סוני (Sony) עם הפתיחה הטובה ביותר.

עד צאת הכותר, החזיק בתואר הנכסף המשחק God Of War, שהושק גם הוא מוקדם יותר השנה, כאשר בשלושת הימים הראשונים להשקתו נמכרו 3.1 מיליון עותקים. בכלל עבור סוני (Sony), מדובר בנתון המכירות הגבוה ביותר בזמן הקצר ביותר.

הכותר עושה חיל לא רק בתחום המכירות, אלא גם בציונים הגבוהים אשר הוא מקבל מהמבקרים. נכון לכתיבת שורות אלה ממוצע הציונים באתר Metacritic עומד על 87 מתוך 100.

הביצועים של המשחק שפותח על ידי אולפן הפיתוח Insomniac Games מרצה גם את קברניטי סוני (Sony), כשאר סטיבן טרוויי, סמנכ"ל אגף המכירות העולמי של חטיבת ה-PlayStation, ציין כי "הציפיות שלנו נקבעות תמיד ברמות הגבוהות ביותר אולם משחק זה עלה על כל הציפיות שלנו. אני חושב שהחברה והמעריצים שלנו יכולים להיות גאים".

-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.

7 תגובות

  1. ורק אני כמו תמיד מתקשה להבין מה כל כך מיוחד במשחק הזה: מערכת הקרבות כמעט לא השתנתה וחוזרת על עצמה לאורך כל המשחק.אנחנו נמצאים בעידן שגרפיקה מוכרת וזה עצוב.אותו סיפור עם GOD OF WAR: נותנים לי גרזן ואיתו אני מכסח כל מה שזז לאורך כל המשחק ובזה פחות או יותר זה מתחיל ונגמר וגם פה הגרפיקה מוכרת.

  2. עובר שבועיים, וזה 3 ימים?…
    חוץ מזה החברה הכי לא קשורה שיכולתם לתת לגוד אוף וור זה מייקרוסופט, שמייצרת אקסבוקס והמשחק רק לפלייסטיישן…

  3. אם המשחק שבר שיאים כשהוציאו אותו רק לפלייסטיישן, תארו לכם איזה שיאים הוא היה שובר אם היו מוציאים אותו גם לאקסבוקס ולמחשב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here