פיליפס ואו’ניל, שתי חברות חלוציות וחדשניות בתחום מוצרי הצריכה, משיקות יחדיו קו חדש של אוזניות, המעוצבות במיוחד על מנת לתת מענה לאנשים המנהלים אורח חיים פעיל במיוחד. האוזניות בקו יוקרתי זה של פיליפס/או’ניל נבחנו על ידי קבוצת הגולשים הקשוחה ביותר של או’ניל, ומשלבות נוחות מושלמת עם עמידות לאורך זמן.
קו האוזניות החדש של פיליפס/או’ניל כולל ארבעה סוגים שונים של אוזניות, כל סוג הינו ייחודי ובעל עיצוב מרהיב המסוגל לעמוד גם בדינמיות של סגנון החיים הפעיל ביותר.
Stretch – האוזניות העמידות ביותר מתוך המגוון החדש – נוצרו בהשראת החומרים והעיצוב של בגדי ים לגולשים ומעניקות איכות שמע גבוהה במיוחד. הן עמידות בפני פגיעה או סדקים הנובעים מלחץ גבוה, שומרות על גמישות ושרידות, ומציגות רמה חדשה לחלוטין בעמידות של אוזניות. הן עשויות מחומר TR55LX החזק ביותר והעמיד גם בטמפרטורות קיצוניות. מתאימות לאורח החיים הפעיל ביותר, גם בתנאים קיצוניים העשויים לפגוע ולהזיק לכל סוג אוזניות אחר- הודות למעטפת החיצונית הקשיחה פי שישה מחומר הפוליקרבונט הנפוץ באוזניות אחרות, חומר אשר הופך לשברירי ונשבר בטמפרטורה נמוכה מאפס. כתוצאה מכך האוזניות שומרות על חוזקן ושרידותן, גם בתנאים הקיצוניים ביותר – בין אם במקום החם ביותר עלי אדמות או באקלים קפוא של מינוס 25 מעלות. מחירן: 599 ₪.
–Snug אוזניות מתקפלות בעיצוב מרהיב המיוחד, המעניקות התאמה וצלילים חסרי פשרות עם גרפיקה בולטת. מחירן: 399 ₪.
Covert– אוזניות המותאמות במיוחד לסלולרי, נכנסות לתוך האוזן עם ניצן דיסקרטי ונוח, ובעלות צליל עוצמתי הניתן לשלוט עליו מהמכשיר. מחירן: 299 ₪.
–Specked כוללות ניצנים מותאמים לאוזן בשלושה צבעים מרהיבים. הן מצוידות בחוט אופנתי ועמיד בפני קשרים המאפשר חוויית שמיעה מושלמת לאורך זמן. מחירן 199 ₪.
השקת קו האוזניות החדש מלווה בקמפיין פרסומי ראשון מסוגו בארץ (פותח במיוחד על ידי סוכנות המובייל אינטראקטיב OnTheMob שמאפשר רכישה ישירה באמצעות סריקת קודים סלולריים, שמופיעים על השילוט הממותג במאות תחנות אוטובוס ברחבי הארץ וקרונות רכבת. כמו כן כולל הקמפיין באנרים במדיה הסלולרית. ההשקעה הכוללת בקמפיין נאמדת בכמיליון שקלים. בנוסף לאפשרות הרכישה הישירה אונליין (המעניקה הנחה בגובה של 60 ₪) דרך שרת מאובטח, סריקת ה- QR מובילה לאפליקציה סלולרית מבוססת דפדפן (המקבילה הסלולרית ל”מיניסייט”), אשר בה ניתן יהיה לקבל מידע על קו האוזניות החדש, לצפות בסרטון תדמיתי חוויתי, לקבל קופון סלולרי (המעניק הנחה בגובה 50 ₪) אותו ניתן יהיה לממש באופיס דיפו ולהתחיל מיידית בניווט מבוסס מיקום לנקודת הרכישה הקרובה.
אלישבע שוחט מנהלת שיווק בפיליפס ישראל מסרה כי “מגוון האוזניות הללו ממחיש את הסינרגיה בין הפשטות והחדשנות של פיליפס לבין ערכי הליבה של או’ניל המבוססים על תפיסת החדשנות הן מבחינה טכנולוגית והן בתפיסת העיצוב. האוזניות החדשות שלנו אינן מתפשרות על שרידותן – היות והן נוסו על חיות המעבדה שלנו: נבחרת גולשי הסנובורד הקשוחה ביותר והבלתי מתפשרת.”
אפו ואן ברקלאר, דירקטור שיווק גלובלי באו’ניל אמר כי “או’ניל ופיליפס חולקות היסטוריה משותפת ביצירת מוצרים חדשניים המאפשרים לאנשים להפיק את המרב מחייהם. בידיעה כי המוסיקה חשובה ביותר לצרכנים שלנו, אני פונה לכל אחד לצאת ולבחון את האוזניות בעצמו.”
האוזניות החדשות של פיליפס/או’ניל מיובאות לישראל על ידי חברת ביקונקט סוכנויות בע”מ וניתן להשיגן באופיס דיפו וביגבוקס.
מה לגבי הדגם SHH9560? הוא גם עשו מאותו חומר של הסטרץ'?