אלקטרה מוצרי צריכה משיקה סדרות מוצרים חדשות של המותגים PHILIPS, WHIRLPOOL ו-SAUTER מוצרי מטבח קטנים ועדכנה על תחילת הפצת מותג HITACHI בישראל עבור חברת ראפ.
החברה משיקה את מסך הדגל של המותג המוביל PHILIPS דגם ה-DesignLine – טלוויזיית תלת מימד בטכנולוגיית LED בגודל 55 אינטש FULL HD ובעיצוב יוצא דופן.
מסך ה-DesignLine של PHILIPS מציע עיצוב ייחודי ומרשים שלא נראה כמותו במסכי הטלוויזיה. הקונספט שעומד מאחורי המוצר מתרחק משפת העיצוב הנוכחית הקיימת כיום בטלוויזיות ומציע אלטרנטיבה חדשה. ה- DesignLine עשויה מחתיכה אחת ואחידה של זכוכית היוצרת בעצם טלוויזיה ללא מסגרת, ללא מעמד וללא שום אלמנט ויזואלי נוסף מלבד המסך עצמו, שהופך למטושטש בחלקו התחתון ומשמש גם כמעמד. יצירת אמנות זו מתמזגת בצורה מושלמת עם עיצוב פנים הבית ומספקת חוויה טלוויזיונית נפלאה.
מאיר סהר, סמנכ”ל ומנהל חטיבת הסחר באלקטרה מוצרי צריכה אמר: “אנו שמחים להשיק ולהציע מגוון רחב של מוצרים חדשים ומתקדמים של מגוון המותגים המובילים שהקבוצה משווקת. כמו כן, ההצטרפות של מותג מוביל כמו HITACHI לארסנל המותגים שאנו מטפלים בו תאפשר לנו להציע לצרכן הישראלי מגוון רחב ואיכותי יותר של מקררים מובילים.”
המסך כולל טכנולוגיות מרכזיות, כגון: טכנולוגיית ה- Ambilight XL3 המשופרת עם תאורת רקע סביבתית תלת צדדית, בצבעי התמונה ומעבד תמונה Pixel HD Perfect- 17 BIT. המסך כולל טכנולוגיית Micro Diming המאפשרת שליטה אוטומטית על עוצמת ההארה של כל סיגמנט של המסך המעניקה ניגודיות אופטימאלית. המסך בעל MAX 3D- תלת מימד אקטיבי עם יכולת המרת שידור 2D ל- 3D.
המסך מעניק חווית בידור יוצאת דופן דרך ה-Smart TV עם חיבור הטלוויזיה למחשב דרך הרשת הביתית- DLNA, אינטרנט פתוח לגלישה דרך כרטיס WiFi מובנה ומצלמת SKYPE מובנת. למסך יש אפשרות של Dual Gaming המחלק את המסך לשני שחקנים עם מערכת שמע בהספק כולל של 24W המעניקה חווית משחק מהנה.
במסך יש טיונר דיגיטלי מובנה לקליטת השידורים הדיגיטליים- עידן+ ומשווק עם שלט דו כיווני המאפשר בצד אחד שליטה על ה-TV ובצד השני מקלדת אלחוטית. במסך יש מגוון חיבורים, כגון: 4 כניסות HDMI, כניסת COMPONENT, כניסת CVBS, 3 כניסות USB, שקע אוזניות וכניסות שמע דיגיטאלי אופטי.
מחיר לצרכן של מסך ה-DESIGEN LINE של PHILIPS – 19,990 ₪
כמו כן, לראשונה במסכי פיליפס טכנולוגיית האמבילייט הבלעדית והייחודית שלה יצטרפו גם למסכים מסדרה 5, כך שהצרכן הישראלי יוכל ליהנות מהטכנולוגיה המרשימה במחיר נמוך יותר מבעבר, לדוגמה – מסך 47″ נסדרה 5 עם טכנולוגיית האמבילייט 7690 ₪. בנוסף, אלקטרה מוצרי צריכה השיקה את מסכי הטלוויזיה החדשים בסדרות הרגילות והמוכרות ה-3000-8000 של המותג, גם הן בעיצוב יוצא דופן.
לאחרונה החלה אלקטרה מוצרי צריכה להפיץ עבור חברת ראפ את מקררי HITACHI בישראל, סדרת המקררים של המותג הכוללת מקררי 4 דלתות ו-2 דלתות מתקדמים בעיצוב חדשני וטכנולוגיה מובילה.
הודעה לעיתונות