החברות , המפיצה המורשית של מסכי פיליפס, הגיעו לעמדת מובילות בשוק המסכים האירופי, זאת באמצעות חדשנות ומחויבות למסכים גדולים יותר. הן AOC והן MMD הן חברות בת של TPV, יצרנית המסכים המובילה בעולם.
בעוד שהגידול הכללי בשוק המסכים נתקל במספר אתגרים, הרי שמגמת המעבר למסכים גדולים היא ברורה. על פי נתוני חברת המחקר Context, חלקם של המסכים בגודל של 23 אינטש ומעלה גדל בשיעור של 12% ברבעון השלישי של 2015 בהשוואה לרבעון השלישי של השנה שעברה. חלקם של מסכי פיליפס ו-AOC צמח בקצב מהיר יותר מצמיחת השוק והגיע ללמעלה מ-16% בחישוב שנתי.
בנוסף, שני המותגים נחלו הצלחה בכלל שוק המסכים האירופי. ברבעון השלישי של 2015 הגיעו פיליפס ו-AOC לנתח שוק של 15% – שמשקף צמיחה של 26% בנתח השוק שלהן.
תומאס שאדה, סגן נשיא AOC ו-MMD אירופה: “עם שני המותגים AOC ופיליפס אנו ממשיכים להתמקד בחדשנות ובצרכי הלקוחות. אנו מומחים לתחום המסכים, מובילים מגמות חדשות וניצבים תמיד בחזית כשקטגוריות ופתרונות חדשים דוחפים את השוק קדימה. לדגומה, מסך 40 אינטש 4K הפגין את ה-DNA הייחודי שלנו כמו גם מסכים גדולים אחרים עם רזולוציות QHD ו-4K, ארגונומיה ופתרונות נוחים אחרים שהצגיו את גישתנו החדשנית. התוצאה הסופית היא נתח שוק שמעורר אצלנו גאווה ומעיד כי בחרנו באסטרטגיה הנכונה”.
בישראל: מקום 1 – נתח שוק של 24%
עמרי לוין, נציג MMD בישראל מציין כי גם בישראל רשמו שני המותגים התפתחות מוצלחת. פיליפס ו-AOC צמחו ביחד בשיעור של כמעט 9% ברבעון השלישי של 2015. ביחד הן מחזיקות את המקום ה-1 בשוק הישראלי עם נתח שוק של 24%. תרומה משמעותית להצלחה זו נתנו המסכים הגדולים (23 אינטש ומעלה) קטגוריה שצמחה בשיעור של 80% סך הכל. הצמיחה של פיליפס ו-AOC בקטגוריה זו הגיעה לשיעור של 210%, צמיחה מהירה בהרבה מסך הצמיחה של הקטגוריה.
לוין הוסיף כי שוק מסכי המחשב צמח ב-2015 בכ-21% לעומת 2014 ושמגמת המסכים הגדולים צפויה להימשך בשנת 2016. המותגים פיליפס ו-AOC מובילים את השוק והם גדלו בכ-40% בהשוואה לשנת 2014.
גם מזרח אירופה הייתה מנוע צמיחה חשוב של שני המותגים ברבעון השלישי. באזור זה הציגו שני המותגים צמיחה משמעותית מנתח שוק של 18% לקרוב ל-27%. פיליפס צמחה בשיעור של 50% והגיע לנתח שוק של קרוב ל-16% שממקם אותה המספר 1 בשוק. בנוסף, AOC צמחה ביותר מ-40% ברבעון האחרן והמותג התייצב במקום מס’ 3 בשוק המסכים המזרח אירופי.
כי המחיר סבבה