פלאפון הודיעה על שלושה מסלולי פיצוי בהם יוכלו לבחור מנויי החברה שנפגעו בשורת השיבושים והתקלות הגדולה שהחלה בבוקר ה-2 בספטמבר. המסלולים המוצעים הם גלישה ללא הגבלה בישראל, חבילת גלישה בחו”ל בנפח של 2 גיגה-בייט או 100 שקלים לרכישת אביזרים ברשת פלאפון.
כזכור, לקוחות של החברה התלוננו על כך שאינם יכולים להוציא ולקבל שיחות והודעות או לגלוש ברשת. פלאפון פתרה את התקלה רק בשעות הערב המאוחרות של אותו היום, אם כי לקוחות המשיכו לדווח על בעיות בשימוש ברשת גם בימים שלאחר מכן, וברשת נשמעו איומים על תביעות ייצוגיות נגד החברה. לפי פרסום ב-TheMarker כ-9,000 לקוחות נטשו את החברה בעקבות אותן תקלות.
הלקוחות יוכלו לבחור אחת מההטבות כבר מעכשיו ועד ל-2 באוקטובר על ידי רישום באתר או באפליקציה. כמו כן, ניתן להצטרף גם במוקד הטלפוני והחברה תעדכן אודות ההטבות בשליחת מסרונים, דואר אלקטרוני, פרסום ברשתות החברתיות ועוד. את השובר לחנויות הרשת ניתן יהיה לנצל החל מ-3 באוקטובר.
“המערכת חזרה ליציבות מלאה, לאחר שכלל הלקוחות חזרו למערכת הקודמת. אנו מודים ללקוחותינו על האמון והתמיכה במהלך האירועים האחרונים. עבורם נמשיך לקדם, לחדש ולשדרג את תשתיות ומערכי החברה ולהיות חברת הסלולר הטובה, המהירה והבטוחה בישראל. אנו מבקשים להדגיש כי באירוע הנוכחי פעלה החברה על מנת לשדרג את הרשת, אך לצערנו נגרמה פגיעה בחוויית השירות בקרב חלק מהלקוחות ועל כך אנו מתנצלים”, אמר מנכ”ל החברה, רן גוראון.