בראיון שנערך לאחרונה עם מנכ”ל OnePlus, פיט לו, בוול סטריט ג’ורנל הוט חשף כי החברה שלו, שמתמקדת בייצור טלפונים חכמים מרשימים במחירים קצת יותר זולים, פיתחה לפני כשנה אבטיפוס של שעון חכם – אבל בחרה בסופו של דבר שלא לייצר אותו. “סיימנו את תהליך העיצוב”, אמר לו, “אבל בחרנו לוותר עליו כי אנחנו חייבים להיות ממוקדים”.
המנכ”ל תיאר את שוק הטלפונים הנוכחי כמאוד אכזרי. הוא אמר כי הם הבינו שכדי לשרוד בו הם צריכים להקדיש את כל מאמציהם לפיתוח מכשירים ומאפיינים ייחודיים, כמו לדוגמה המצלמה של ה-OnePlus 3 העתידי שאמורה להיות הטובה ביותר בשוק. ב-2014 אמנם צצו באינטרנט שמועות על שעון חכם מבית OnePlus, שאפילו לוו באיורים וצילומי מסך מודלפים, אבל אין לדעת אם לדגם הזה לו אכן התכוון בראיון.
בין היתר אמר לו כי הוא מקווה ששוק הטלפונים הסיני יגיע למצב שבו הוא מסוגל לתמוך בכמה שיותר דגמים שונים, וכי הוא מאמין שהחברה שלו תהיה אחת מהחברות שישרדו את תהליך הרוויה של השוק. לשם כך, הוא טוען, האסטרטגיה שלהם היא כאמור להצטמצם ולהתמקד בנקודה החזקה ביותר ששי לחברה להציע – להמשיך לפתח מכשירים מתקדמים במיוחד במחירים זולים במיוחד.
איזה חיים בסרט. הטובה ביותר בשוק.
השקת מוצר שהוא לא סמארטפון לא יגרום לחוסר מיקוד