למרות כי ישנן דרכים נוספות לרכישת ה-OnePlus 2, עדיין רבים מעדיפים לרכוש מאתר החברה ישירות, אולם מערכת ההזמנות עמוסה מתמיד.
בפוסט שעלה בפורומים שבאתר, התנצל אחד ממייסדי החברה, קארל פאי כי ההשקה לא התרחשה כפי שהם תכננו וכי רבים עדיין ממתינים, זאת למרות שנאמר כי יהיה קל יותר לקבל הזמנה – בפועל זה לא קרה.
“עם השקת OnePlus 2 עשינו תוכניות גדולות. היינו יותר בטוחים, יותר מוכנים עם מלאי גדול יותר. אמרנו כי משתמשים יוכלו להשיג הזמנה פי 30–50 מהר יותר. אולם, רק השבוע התחלנו להפיץ כמות נכבדת של מכשירים, כחודש לאחר התאריך המיועד. אפשר לומר הרבה דברים אך בסופו של דבר, ביצוע מדויק ונכון כמובטח מדבר הרבה יותר מאשר הבטחות שלא קוימו.”
הפיצוי, לדברי OnePlus עבור מי שלא הצליח להזמין, הוא לפתוח את מערכת ההזמנות לשעה אחת ללא צורך בהזמנה מראש, מה שיקרה ככל הנראה בחודש הבא ויאפשר לשחרר מעט לחץ מהמעוניינים במכשיר.
בסופו של דבר, כעת ברור לכולנו כי בדומה לדור הקודם, גם הפעם רבים לא יצליחו להשיג את המכשיר וכי נשאלת השאלה האם הלקוחות הפוטנציאלים יהיו מוכנים להמתין כל כך הרבה זמן או פשוט לחשוב על אלטרנטיבות אחרות, שכידוע, אינן חסרות בשוק.
תמונה: cc TakeStage