אם יש תחום אחד שבו מייקרוסופט חוסכת ליצרניות מכשירי Windows Phone 7 לא מעט כסף – הרי זה פרסום. זאת משום שכחלק מהאסטרטגיה שלה לחזית אחידה וחזקה מול האייפון (ובניגוד לאנדרואיד) היא מונעת מהן לפרסם בעצמן את מכשיריהן, ומשקיעה בעצמה בפרסומות גנריות למערכת המציגות את כל המכשירים כשווים (פחות או יותר). אך נראה שבקרוב תתבצע חריגה ראשונה מהמדיניות, לטובת נוקיה.

ענקית הסלולאר הפינית, שהובילה את התחום במשך 20 שנה עד לשקיעתה מ-2007 ואילך, אינה סתם עוד יצרנית מכשירי Windows Phone. החוזה שלה עם מייקרוסופט, המוערך במיליארד דולרים, הוא הסיכוי הגדול של שתיהן לחזור למשחק הסמארטפונים. לכן, כדי לוודא שמכשירי נוקיה המייקרוסופטיים יבלטו מעל כל השאר, משקיעה החברה כ-80 מיליון ליש"ט (למעלה מ-420 מיליון שקל) במסע פרסום של שישה חודשים למכשירים העתידים לצאת באוקטובר. כך על פי דיווח באתר The Next Web.

לפי הדיווח, נוקיה שכרה לקמפיין כמה וכמה משרדי פרסום בכל רחבי העולם, כולל לפחות שלוש סוכנויות בבריטניה. הפרסומות צפויות להתמקד בעיקר בתכונות הייחודיות למערכת של מייקרוסופט, כגון ה"אריחים החיים" על מסך הבית ושיטת ריבוי המשימות הייחודית שצפויה להתווסף למערכת עם עדכון המנגו שייצא לראשונה במכשירי נוקיה. דובר מטעם החברה סירב להגיב לשמועה, בטענה הרגילה כי החברה אינה מוכנה לדבר על מוצרים שטרם הוכרזו.