נוקיה מודה כי כיסוי המצלמה שבמכשיר ה- N97 גורם לשריטת העדשה בכל פעם שאנו פותחים וסוגרים אותו. הבעיה נוצרה עקב הצבת הכיסוי המצלמה מעט נמוך ממה שתוכנן, מה שיצר חיכוך בין העדשה לכיסוי ולשריטה של העדשה במשך הזמן. על בעיה זו התלוננו רבים כאשר גם בארץ הדבר אינו שונה, אולם עד היום הכחישה נוקיה כל קשר אל הבעיה או בנייה לקויה שלא נלקחה בחשבון על ידה. גם היום נוקיה עדיין אינה מודה לגמרי ומודיעה כי מדובר במספר מועט של מכשירים בלבד מתוך כל יחידות המכשיר שנוצרו.
אם אתם נמצאים בין אותם הנפגעים שעדשת המכשיר שלהם נשרטה ישנן שתי פעולות אותן אפשר לבצע ומומלצות על ידי נוקיה-
1. קח מטלית רכה ונקה את העדשה בצורה איטית ועדינה.
2. אם זה לא עובד, התקשר לסניף הקרוב לביתך של Nokia וגש לשם לקבלת טיפול בנקודת הטיפול הטכנית שבה צוות טיפול מוסמך של נוקיה יכול לקבוע אם הבעיה בעדשה העדשה ו / או במנגנון כיסוי העדשה כך שיצטרכו להחליף לך את המכשיר תחת אחריות היצרן.
(מקור).
תאימנו לי כל כבוד לנוקיה למרות המצב שלה שהיא עדיין לוקחת אחריות ומתפלת במצב הזה כמו שצריך על ידי יבחון הבעיה וחלפת המכשיר במידת הצורך
התקשרתי לתמיכה הטכנית של יורוקום אבל הם לא מודעים לבעיה הזאת או לפתרון של החלפת המכשיר.
(מבחינתם אני צריך לבוא ואז יבדקו את זה כמו כל תקלה רגילה).
אפשר בבקשה לקבל קישור למקור ההודעה בנוקיה ?
תודה.
בתחתית הידיעה ישנו קישור לאתר של נוקיה
כרגע לא ידוע כלום על ה- N86 מבחינת פגמים כאלו. חשוב לזכור שגם ב- N85 אין שום בעיה אלא היא ב- N97 בלבד, לכן אני מניח שזה לא קיים גם ב- N86
האם זה קורה גם ס N86 8MP ??????????
בבקשה תגידו לי שלא בבקשה!
זה כולל את ה- N97 בכלל
אין ציון של מדינה כזו או אחרת ולכן גם בישראל אם מישהו נתקל באחד פגום שגורם לשריטת העדשה הוא מוזמן לפנות למפעילה ו / או ליורוקום
זה כולל גם מכשירים שהגיעו לישראל? כי אני פעם ראשונה שומע על זה…
במידה והבעיה היא בכיסוי אז תקבל מכשיר חדש. במידה והעדשה עצמה נשרטה ולא בשל הכיסוי, תוחלף עדשת המכשיר בלבד.
יתנו לי מכשיר חדש?