האם עבודה קשה והפקת לקחים משתלמת? אם תשאלו את נינטנדו (Nintendo), כנראה שתגלו כי התשובה היא כן. על פי נתונים רשמיים שפרסמה החברה, קונסולת ה-Switch החדשה הצליחה למכור יותר מכשירים בשבוע ההשקה הראשון מאשר קונסולת ה-Wii U.
לפי הנתונים המתפרסמים בכמה מדינות בעולם, קונסולת ה-Switch מכרה הכי הרבה יחידות ביפן בזמן הקצר ביותר, שם נמכרו 318 אלף יחידות ב-48 השעות הראשונות בהשוואה ל-300 אלף יחידות של קונסולת Wii U. באנגליה המספרים מצומצמים יותר, אבל הפער הוא עצום: 80 אלף יחידות בשבוע הראשון למכירה לעומת 40 אלף יחידות של Wii U, כך ההשקה של ה-Switch אכן הייתה מאוד מוצלחת.
באנגליה הצליחה נינטנדו לא רק לעקוף את מכירות ה-Wii U, אלא היא גם עקפה את מספר קונסולות ה-Xbox 360 שנמכרו בשבוע ההשקה הראשון, אשר עמד על כ-70 אלף יחידות. הדיווחים המגיעים מניו-יורק דומים, והערכות הן שנינטנדו הצליחה למכור כ-600 אלף יחידות סה”כ בשבוע ההשקה הראשון בארה”ב.
המשחק הפופולרי ביותר לקונסולה הוא The Legend of Zelda: Breath of the Wild, כשהוא נמצא במקום השני בטבלת המשחקים הנמכרים ביותר של השבוע באנגליה. עם זאת, בשביל להצליח לעקוף את סך המכירות של Wii U, מעל 100 מיליון יחידות, על נינטנדו לעבוד קשה כדי להביא משחקים ויישומים אטרקטיביים שישאירו את הקהל נאמן לקונסולה החדשה.
וואו מיליון יחידות בשבוע הראשון. יפה יפה
קונסולה שיכולה להציל את נינטנדו ,היא לא טובה כמו PS4 PRO אבל הקונספט שלה מצוין וטוב יותר מ wii