נטפליקס (Netflix) דיווחה על תוצאותיה העסקיות לרבעון האחרון, ואלו מעידות לראשונה מזה שנים על האטה מסוימת בקצב הצמיחה של החברה. בעוד שהציפייה המוקדמת מהחברה הייתה לגיוס של 6.2 מיליון לקוחות חדשים במהלך הרבעון, הצליחה החברה לגייס בפועל רק 5.2 מיליון. בארה״ב ירד קצב גיוס הלקוחות אל מתחת לרף שבו היה בשנה שעברה, בעוד שבשוק הבין-לאומי קצב הצמיחה אומנם עלה במקצת, אך כאמור לא עמד בציפיות.

מספרים אלו גרמו לדאגה רבה בקרב המשקיעים, ומניית החברה קרסה בתוך 24 שעות ביותר מ-13 אחוזים. אולם בנטפליקס מתעקשים כי מדובר במהומה רבה על לא דבר, שכן לטענתם הציפיות המוקדמות לקצב גיוס הלקוחות הן לא יותר מאשר ניחוש מושכל, ועל כן קצב נמוך יותר איננו מעיד בהכרח על בעיה כלשהי. בנוסף, בוחרים בחברה להדגיש את המועמדויות הרבות להן זכו סדרות בהפקת נטפליקס בטקס פרסי האמי, כמו גם כמות הולכת וגדלה של סרטי קולנוע אותן החברה מפיקה באופן עצמאי.

בתגובה לשאלות המשקיעים לגבי תכניותיה של החברה להתמודד עם התחרות המתעצמת מצד אמאזון (Amazon) ואפל (Apple), המשקיעות אף הן סכומים אדירים בהפקת תכנים, ענה מנכ״ל נטפליקס ריד הייסטינגס (Reed Hastings) בפשטות כי ״אסטרטגיית החברה היא להוסיף ולהשתפר״. נטפליקס כבר הכריזה על עונות חדשות בעבור חלק מהסדרות המובילות שלה, בהן סדרת המדע הבדיוני ״אבודים בחלל״ (Lost in Space) ודרמת הנוער מעוררת המחלוקת ״13 סיבות למה״ (13Reason Why).