ארבע שנים לאחר שהחלה את פעילותה בישראל, היום פרסמה נטפליקס (Netflix) לראשונה את רשימת התכנים הפופולריים ביותר בקרב משתמשיה הישראלים בשנה האחרונה.

במקום הראשון נמצאת עונה 3 של הסדרה הספרדית "בית הנייר" (La Casa de Papel / Money Heist); אחריה הסדרה האמריקאית "אלי" (The Spy) על המרגל הישראלי אלי כהן; במקום השלישי הסרט "תעלומת רצח" (Murder Mystery), בכיכובם של אדם סנדלר וג'ניפר אניסטון; במקום הרביעי הסרט האמריקאי "מחתרת השישה" (Underground Six), בו מככב ליאור רז לצד ראיין רייננולדס, מני לורן, דייב פרנקו ואחרים; במקום החמישי הסרט "האירי" (The Irishman) בכיכובם של רוברט דה-נירו ואל פצ'ינו; במקום השישי הסדרה "המכשף" (The Witcher); במקום השביעי הסרט "הדייט המושלם" (The Perfect Date); במקום השמיני הסרט "משולש הגבולות" (Triple Frontier); במקום התשיעי הסדרה "חינוך מיני" (Sex Educations); ובמקום העשירי הסרט "אתר הצלילה בים האדום" (The Red Sea Diving Resort), על מבצע המוסד להעלאת יהודי אתיופיה.

בחלוקה לפי סוגי תכנים, אחרי 4 הסדרות הפופולאריות ביותר שהוזכרו לעיל, משלימות את העשירייה עונה 4 של "ריק ומורטי" (Rick & Morty); "לא ייאמן" (Unbelievable); עונה 5 של "מראה שחורה" (Black Mirror); "אקדמיית המטרייה" (The Umbrella Academy); עונה 3 של "דברים מוזרים" (Stranger Things); ו"אי מציאות" (The I-Land).

בקטגוריית הסרטים, בנוסף לשישה שברשימת התכנים הכי פופולאריים, נמצאים בעשירייה "כמה רומנטי" (Isn’t It Romantic); "אל קמינו: שובט שורות – הסרט (El Camino: A Breaking Bad Movie); "נערה גבוהה" (Tall Girl); ו"אהבה היא השטח שלה" (Falling Inn Love).

בנוסף, פרסמה החברה את רשימת התכנים הדוקומנטריים הנצפים ביותר בארץ: במקום הראשון סדרת הטבע "כוכב הלכת המופלא" (Our Planet); במקום השני הסדרה "איוואן האיום" (The Devil Next Door); במקום השלישי הסדרה "האירועים הגדולים של מלחמת העולם השנייה" (Greatest Events of WWII in Colour), הכוללת שחזור סרטונים מתקופת השואה בצבע; במקום הרביעי הסדרה "בתוך מוחו של ביל: לפצח את ביל גייטס" (Inside Bill's Brain: Decoding Bill Gates); במקום החמישי "מקרוב: נפלאות המוח" (Explained); במקום השישי "אל תתעסקו עם חתולים: המצוד אחר הרוצח מהאינטרנט" (Don't F**k With Cats: Hunting an Internet Killer), שעלתה לפני פחות משבועיים; במקום השביעי "Homecoming: סרטה של ביונסה"; במקום השמיני הסדרה "אוכל רחוב" (Street Food); במקום התשיעי הסרט "המקרה המוזר והשערורייתי של פסטיבל Fyre"; ובמקום העשירי "פרטיות ופוליטיקה: פרשת קיימברידג' אנליטיקה" (The Great Hack).

חשוב לציין כי מדידת הפופולריות של נטפליקס לא מבוססת על אנשים שצפו בתכנים במלואם, אלא לפחות ב-2 דקות מהם, ובמהלך 28 הימים הראשונים לאחר עלייתם לשירות. הרייטינג של "אל תתעסקו עם חתולים" מבוסס על הערכות לפי הצפייה בימים הראשונים שלה בשירות.