במהלך החודשים האחרונים, בניסיון לכבוש נתח שוק גדול יותר, ערכה נטלפיקס (Netflix) ניסוי במלזיה ובהודו למכירות מנויים זולים שיאפשרו צפייה בטלפונים חכמים ובטאבלטים בלבד. אתמול הניסוי הפך להצעה רשמית, בהודו בלבד בינתיים, וכאמור הוא מיועד למכשירים ניידים בלבד ולא משנה אם מדובר ב-iOS או באנדרואיד.

המנוי יעלה למעשה אף פחות מ-3 דולרים ויעמוד על 2.88 דולרים והוא מיועד להזרמת תוכן אחת בו זמנית באיכות SD בלבד, ובנטפליקס הבהירו שלא ניתן יהיה להשתמש באמצעי שידור כזה או אחר כדי להעביר את התצוגה למסך גדול יותר.

עם זאת, זה לא שירות הטלוויזיה באמצעות אינטרנט הזול ביותר בהודו: המתחרה המקומית הוטסאטר (Hotstar) והמתחרה הגלובלית אמזון פריים (Amazon Prime) מציעות מנוי ב-14.50 דולרים לשנה שלמה בלבד.

-פרסומת-
עורך האתר, כתב וותיק בתחום המחשבים והטכנולוגיה. נמצא כאן בסביבה עוד לפני שהאינטרנט הפך למה שהוא היום. היה עורך של מגזינים רבים (כן, מאלה שהודפסו על נייר), כולל PC Plus, חי את העולם הטכנולוגי ומתעורר בדיוק בזמן כשהשליח עומד בדלת עם מוצר חדש לסקירה.