חברת נספרסו הודיעה כי בחודש הקרוב תשיק אפליקציה ואתר מותאם לנייד שיאפשרו ללקוחות לרכוש קפה ומכונות מכל מקום, בנגיעת אצבע. בכך מגדילה נספרסו את טווח הזמינות הדיגיטלית ומשלימה ערוץ חדש עם הלקוחות שיצטרף לשאר הערוצים הקיימים של החברה- בוטיקים הפזורים ברחבי הארץ ושירות טלפוני.
הפלטפורמה המושקת בארץ נחשבת לייחודית ברמת הפרסונליות שהיא מציעה ללקוח, ותבחן האפשרות בהמשך ליישם את הממשק שפותח עבור השוק הישראלי גם ברמה העולמית. משה מרי, מנכ“ל נספרסו ישראל מסביר על הייחודיות: “אחד הדברים הבולטים בחווית הקפה של נספרסו בבוטיקים ובשירות הטלפוני הינו היחס האישי וההכרות שלנו עם חברי המועדון. היה חשוב לנו להביא אלמנט זה לביטוי גם באפליקציה- יצרנו מסך כניסה פרסונלי הכולל פנייה אישית ומפרט של חמשת תערובות הגרנד קרו המועדפות עליו. דבר שמאפשר מאוד בקלות להזמין את הקפה כבר מהמסך הראשון”.
הזמנות קפה דרך האפליקציה באזור המרכז עד השעה 11:00 יגיעו עוד באותו היום לבית הלקוח. בהמשך צפוי להתווסף לאפליקציה גם שירות”פיק-אפ” שיאפשר הזמנת קפה ואיסופו מהבוטיק. האפליקציה מתאימה למכשירי אייפון ואנדרואיד.
לקראת סוף השנה תגיע לישראל מכונה חדשה של נספרסו בשם פרודיג’יו(Prodigio), שייחודה בכך שהיא מופעלת על ידי האפליקציה. דרך האפליקציה ניתן יהיה להפעיל את המכונה, לתזמן את שעת הכנת הקפה מראש, לעקוב אחר כמות תערובות הגרנד קרו שנותרה ואפילו לקבל התראות מתי הגיע הזמן לבצע ניקוי אבנית.
האתר החדש שמושק יהיה אתר מותאם לנייד ויציע חידושים מעניינים כמו אפשרות לאריזת מתנה של מוצרי נספרסו, אפשרות לקיים צ’ט עם מומחה קפה ויכולת סינון של קפה ומכונות לפי מאפיינים שונים.