תוך שמונה חודשים בלבד המותג ג'ימי (Jimmy) הצליח לחדור לתודעה של הצרכן הישראלי, כשהמותג תופס מקום של כבוד ליד מתחרים ותיקים בקטגורייה כמו דייסון (Dyson) ורוידמי (Roidmi). כעת רונלייט, היבואנית הרשמית של מוצרי ג'ימי בישראל, מתכוונים להשתלט על חדרים נוספים בבית עם השקה של קו מוצרים רחב.

באירוע שנערך היום בתל אביב הציגה היבואנית את המוצרים שיגיעו בקרוב לארץ. בעבור חדרי המגורים לדוגמאה, יושק ה-Jimmy JF41, שהוא מאוורר חכם או Jimmy KJ306 ו-Jimmy KJ608 שהם מטהרי אוויר, כשהאחרון מאפשר ניהול מרחוק בחיבור ל-Wi-Fi.

למטבח יש את Jimmy KA-MCP501, 'סמארט קוקר' דיגיטלי וכן את צמד הבלנדרים B32 ו-B53 בעלי מנוע עוצמתי אך שקט הנהנים מעיצוב סולידי. עבור חדר האמבטיה יושק ה-Jimmy F6, מייבשי שיער ופן 'אולטראסוני'.

השואבים האלחוטיים של החברה כאמור כבר נמכרים בישראל, כמו השואב מדגם Jimmy JV71 שבסקירה שלנו מצאנו כי הוא שואב איכותי ומתחרה ראוי ברף המחיר שלו. עד לסוף השנה ברונלייט יחלו למכור דגמים נוספים של שואבי אבק אלחוטיים.

על פי אבישי פריז, מנכ"ל רונלייט, מדובר בקטגורית משמעותית עבור החברה "אנו רואים כיצד בשנה האחרונה חל גידול של למעלה מ- 45% בשוק שואבי האבק בישראל כאשר הקטגוריה הצומחת ביותר היא קטגוריית שואבי האבק האלחוטיים, שצמחה בכפי 2, על חשבון קטגוריית שואבי האבק הרובוטיים לג'ימי חלק לא מבוטל בהצלחה זו".

קרא עוד:  מוטורולה רומזת על טלפון RAZR עם מסך מתקפל שיוכרז בחודש הבא

לצד אלה יגיעו גם מוצרים נוספים לניקוי הבית ומחוצה לו כמו Jimmy VW302, מנקה חלונות חשמלי שנמכר ב-249 שקל ועד ל-JW31 מכונת שטיפה בלחץ מים אלחוטית לניקוי חוץ שנמכר ב-629 שקל.

חלק מהמוצרים זמינים לרכישה כבר עתה כאשר שאר מוצרים צפויים להגיע לשוק המקומי עד סוף השנה. את שירות האחריות למוצרים תעניק רונלייט, עם אחריות של היבואנית לתקופה שבין 2-5 שנים בהתאם לקטגוריית המוצר.

-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.