משרד התקשורת פרסם היום את דו”ח פניות הציבור בנושא חברת התקשורת לשנת 2015, וממנו עולים נתונים מעניינים לגבי שביעות הרצון של הלקוחות מאיכות השירות שמספקות להם החברות.
בתחום הסלולר בולטת לרעה חברת סלקום, עם 36 אחוז של תלונות שנמצאו מוצדקות, כאשר המשרד מגדיר את איכות השירות שלה כ”טעון שיפור”. הדו”ח מציין לטובה את חברת פרטנר, שממשיכה להוביל לטובה במקום הראשון במתן השירות למנוייה וזאת לאור היחס בין חלק התלונות המוצדקות לבין גודל החברה בשוק בשנת 2015. בנוסף, טוען הדו”ח, ניתן לראות כי חל שיפור ניכר גם אצל חברת הוט מובייל ביחס לדירוגה בשנת 2014.
בתחום האינטרנט הביתי מצטיינת לרעה חברת 012 סמייל, עם 63 אחוז של תלונות מוצדקות, ואיכות שירות שדורג כ”לקוי”. חברת בזק בינלאומי ממשיכה לשפר את השירות למנוייה ושומרת על דירוג גבוה במקום הראשון. כמו כן מציין הדו”ח כי חברת 013 נטוויז’ן השתפרה באופן משמעותי ביחס לשנה שעברה.
מהשוואה בין בזק להוט בתחום תשתית האינטרנט עולה כי חברת בזק עדיין מדורגת ראשונה, אך היא נמצאת במגמת ירידה. לעומתה, הוט השתפרה משמעותית ביחס לשנה שעברה. בתחום הטלפון הביתי לעומת זאת, מגדיר המשרד את שירותה של הוט כ”לקוי”, בעוד בזק עדיין מדורגת ראשונה לטובה למרות ירידה קלה.
סך הכל בשנת 2015 התקבלו 10,391 פניות ציבור, עלייה של כ- 9.3% לעומת שנת 2014. תחום ה”חשבונות” ממשיך להיות הנושא המוביל בשיעור פניות הציבור: חיוב שלא על פי תנאי הסכם ההתקשרות, חיוב שגוי בגין שירותי תוכן של ספקי תוכן חיצוניים, חיוב בגין שירותים שלא נתבקשו, אי מתן החזר כספי בגין חיובי יתר וכו’. כמו כן, מבין כל התלונות שלגביהן ניתן היה להביע עמדה ברורה, נמצא כי כ- 42% מהתלונות על חברות התקשורת נמצאו מוצדקות בשנת 2015.
גולן זה כמו סלקום רק עם עוד כמה אנטנות ומחיר של 10 ג’יגה ב30 שקלים.
הקליטה טובה בכל מקום.
שום מילה על סלקום ורק בכותרת אתם מטעים את הציבור?!
הקליטה והמהירות גלישה מצויינים, אולי לגבי ה”חשבונית” כפי שאתם מכנים את זה, הם גרועים, אבל סה”כ שירות טוב.
חוצפה שאין כדוגמתה!!!.?<!<?!! התקשורת שקרנית!!
אז למה ציינתם את זה רק בכותרת ולא גם בכתבה?
וטוב זה כי סלקום מהווה מאז ומתמיד נתח גדול יחסית מהציבור יותר מרשתות סלולריות אחרות ומקור לתלונות לגבי השירות, כי בחלק מהפניות יש מענה תוך שעה ויותר, ובחלק הרבה פחות, אבל זה גם תלוי אם הפניה בנוגע לתמיכה טכנית או כל דבר אחר, בחלק מהם זה באמת לוקח הרבה זמן. אגב, אם אתה רוצה להצטרף לגולן טלקום תדע שבחיים לא תוכל להיפרד מהם כי הם בחיים לא ענו לי עד שלאחר יומיים סופסוף השגתי אותם והתנתקתי מהם, אם תרצה להצטרף אליהם, הם יענו לך תוך דקה, ככה זה עובד אצל כל רשת סלולר אני מאמין.
בינתיים עכשיו אצלי השירות הוא אחלה והמהירות גלישה וקליטה מצויינים ב3g וב4g, אין תלונות, על אף שבשנים עברו אכן היו ואבא שלי לקוח ותיק אצלם, בעיקר בעניין ה”חשבונית” כפי שאופיר מכנה את זה, שהם גובים כסף מיותר סתם.
אגב, למה לא שמת את הטבלה הזו בכתבה?
ומאיפה היא לקוחה?
נטוויזן?! השתפרה?! חחחחח אין מצב. הם קונים את הראוטרים שלהם בגרושים לקילו בסין, בגלל זה הקליטה לא משהו בכלל והאינטרנט שהם נותנים זה לא באמת מה שמגיע לך.
אין ולא יהיה כמו בזק.
אני משלם 50 לחודש תמורת 10 ג’יגה גלישה ושיחות והודעות ללא הגבלה ואני נהנה מכל רגע.
השירות מעולה והקליטה גם.
הכי אהבתי שכשהיה לי תקלה, דיברתי עם נציג בהודעות וענו לי ממש מהר והם היו נורא נחמדים.
מגיע לפרטנר להיות במקום הראשון.
אני לקוח של חברת פרטנר (גיחי גיחי אורנג’), משלם בערך כ-20 שקל מעל ממוצע השוק אבל מקבל פי שניים שירות וכיסוי קליטה מעולים.
ואני לקוח של 012 ומקבל את אותה מהירות בפחות כסף.