בעולם הגיימינג, ה-Black Friday האחרון שבר שיאים – הן ליצרניות שמדווחות על מכירות שיא במכירת קונסולות, משחקים בעותקים פיזיים ודיגיטליים, ואביזרים; והן לשחקנים, שזכו במשחקים, קונסולות ואביזרים בהנחות.
למרות שמחקרים וסקרים מראים כי המנצחת הגדולה בחגיגת ה-Black Friday השנתית היא קונסולת ה-PlayStation, חברת מיקרוסופט (Microsoft) רשמה גם היא הישגים מרשימים בשבוע שחלף, עליהם היא הכריזה דרך הבלוג הרשמי שלה.
לפי הנתונים שחשפה, משתמשי Xbox ברחבי העולם שיחקו יותר מ-325 מיליון שעות ב-Xbox Live. בשבוע שעבר מספר שעות המשחק ב-Xbox One היו גבוהים ב-196 אחוזים משבוע ה-Black Friday בשנת 2014. מאז הושקה התמיכה לאחור במשחקים ישנים ב-12 לנובמבר, נרשמו יותר מ-4 מיליון שעות משחק במשחקי Xbox 360 על גבי ה-Xbox One.
בחנות Xbox Store נרשמו שיאים, עם גידול של 57 אחוזים במכירות וגידול של 40 אחוזים במנויים ל-Xbox Live Gold. גם בחנויות בארצות הברית מכירות ה-Xbox One גדלו ב-22 אחוזים לעומת שנה שעברה, מה שהופך את ה-Black Friday של 2015 ל-Black Friday השני הכי מוצלח בהיסטוריה של ה-Xbox בארצות הברית. הבאנדל המוצלח ביותר של ה-Xbox One היה זה של Gears of War: Ultimate Edition, כאשר גם ה-Elite, הבקר היוקרתי של החברה, אזל מהמלאי של רוב הרשתות הגדולות בארצות הברית.
מעבר לנתונים מרשימים אודות קונסולת ה-Xbox, מיקרוסופט מנצלת את הבמה כדי להשוויץ בהצלחה של חלונות 10 כפלטפורמת גיימינג. בחודש נובמבר, שעות המשחק בחלונות 10 עקפו לראשונה את אלו של חלונות 8. שחקנים הזרימו יותר מ-5 מיליון שעות של משחקים מה-Xbox One למחשב שמריץ חלונות 10, כאשר המשחק המוביל הוא Fallout 4. כמעט 30 אחוז מהשחקנים בסטים (Steam) שחקו על חלונות 10. מספר השחקנים שמשחקים דרך Steam על חלונות 10 גדול פי שישה מאלו שמשחקים על OS X ועל לינוקס, ביחד.