4
עם כל מהומות הפרטיות, ועם כל העבודה הקשה שעושות Signal (סיגנל) ו-Telegram (טלגרם), עדיין רוב המשתמשים ברשתות וביישומי השיחה המיידית משתמשים כנראה במוצרים של פייסבוק (Facebook). הוכחה נוספת לכך התרחשה בסוף השבוע: אפליקציית Messenger של פייסבוק הייתה לשלישית של החברה שחוצה את קו ה-5 מיליארד הורדות ב-Google Play, חנות האפליקציות ל-Android (אנדרואיד).
Messenger עושה את זה שנה אחרי WhatsApp ושנתיים אחרי האפליקציה הראשית של פייסבוק. למעשה זו האפליקציה השלישית בלבד שאינה של גוגל שעוברת את הקו הזה.
משתמשים מהשורה לא יכולים אולי לראות את כמות ההורדות היומית של כל אפליקציה, אבל המספר הזה הוא הוכחה כאמור עד כמה פייסבוק עדיין פופולרית – וזה עוד לפני שסופרים 500 מיליון הורדות ויותר שצברה גרסת ה-Lite של האפליקציה.
כמה עותקים פעילים?
משמעות. האם סופרים גם משתמשים שהסירו ו/או לא פעילים וכן מכשירים שיצאו מכלל פעולה.