חודש לאחר שכתבנו כאן כי מכשיר הקונספט Meizu Zero הוא בעיקר נועד לצורך שיווקי, השבוע הודתה החברה כי זה אכן כל מה שהוא היה – תעלול שיווקי כושל.
מייסד ומנכ”ל מייזו (Meizu), ג’ק וונג, כתב בפורום של החברה כי “פרויקט המימון-המון הזה היה סתם משחק של צוות השיווק. זה פיתוח ממחלקת המו”פ. מעולם לא היתה לנו כוונה לייצר את המוצר הזה להמונים”. ההודאה הגיעה לאחר שהפרויקט באתר Indiegogo נסגר באופן צורם עם הזמנות של 29 יחידות בלבד בסכום כולל של כ-46,000 דולר – זאת בעוד המטרה היתה גיוס 100,000 דולר.
כזכור, המכשיר שנחשף לפני כחודש וחצי במחיר של 1,299 דולר ליחידה כלל גוף אטום לחלוטין, ללא חורים או בליטות. במקום זאת, הוא הסתמך על טעינה אלחוטית, אוזניות אלחוטיות, מנגנון ההופך את המסך לרמקול ומנגנון רטט המדמה תחושת לחיצה כאשר מפעילים לחץ על צידי המכשיר. כעת מתברר כי אם זה נשמע טוב מכדי להיות אפשרי בטכנולוגיות עכשוויות, זה משום שכך אכן היה.