מכשירי טלפון חכמים כבר מזמן לא בלעדיים רק למכורי טכנולוגיה או מביני דבר כמו קוראינו, אלא הפכו להיות מנת חלקם של נחלת הכלל. ב-HTC מזהים את המגמה הזו ומעוניינים להציע תמיכה טובה יותר במכשירי החברה. כמו-LG, גם HTC תציע אפשרות לתמיכה מרחוק ו"השתלטות" על מכשירי החברה באמצעות שיתוף פעולה עם Log MeIn.

מכשירי האנדרואיד החדשים של החברה ימכרו כאשר הם מכילים את יישום LogMeIn Rescue מובנה כבר במכשיר, והוא יאפשר אבחון ותמיכה מרחוק על-פי דרישה. כך שאם מכשיר האנדרואיד שלכם מתנהג מוזר, בין אם בגלל נוזקה (Malware) שהותקנה על המכשיר בשוגג או הגדרות לא נכונות, יוכל נציג התמיכה של HTC להתחבר אל המכשיר ולסייע בפתרון של הסוגייה. כמובן, בעל המכשיר חייב לאשר לנציג התמיכה להתחבר אל והמכשיר חייב להיות בעל חיבור מקוון לאינטרנט. חשוב לציין, כי החיבור למכשיר נעשה באמצעות חיבור מאובטח.

שירות התמיכה מרחוק לא מוגבל לאזור מסויים בעולם, אך "המילה האחרונה" שמורה למפעילת הסלולר שיכולה לבחור האם מכשיר ה-HTC שהיא מוכרת תכלול את היישום המובנה.

-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.