LG ישראל, בשיתוף עם היבואנית הרשמית של מכשירי הטלפון שלה רונלייט, פתחה היום באופן רשמי בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה חנות מותג. מדובר בחנות הראשונה ברשת חדשה שתמותג בשם LG Mobile. באופן לא מפתיע, הרשת תתמקד במכירת מוצרי החברה.
החנויות אמורות לשמש מקום בו הלקוחות הפוטנצאליים יוכלו גם להתנסות במוצרים ש-LG מציעה, לרבות מוצרים נלווים, והכוונה היא כנראה במיוחד ל-‘חברים’ של ה-G5 החדש. למעשה, לפי LG, מטרת החנות היא לא להתמקד במכירת המכשירים אלא במתן מענה ושירות ללקוחות. כך, לדוגמה, בחרה החברה שלא להציג מחירים על הטלפונים והשעונים בתצוגה.
כמו כן, החנות תהווה נקודת שירות שתעניק ללקוחות שירותי מעבדה, חלקם באופן מיידי, ובעיקר תיקונים אסתטיים. במידה והתיקונים יהיו משמעותיים יותר, כך שהמעבדה במקום לא תוכל לטפל בהם, המכשיר יועבר למעבדות הראשיות לתיקון.
“פתיחת חנויות דגל היא מהלך אסטרטגי של LG בישראל, על מנת לגרום לקהל רחב יותר להיחשף למוצרים שלנו”, אמר זיו קוריצקי, סמנכ”ל השיווק של LG ישראל. “חנויות הדגל יעוצבו ע”פ הסטנדרטים של LG העולמית ויאפשרו לצרכן הישראלי להתנסות בכל מגוון מוצרי LG מובייל, לרבות מוצרי ‘חברים’ שהושקו לפני כחודש, לצד מכשיר הדגל G5, ובהם משקפי מציאות מדומה, מצלמת 360 ועוד. אין לי ספק כי חנויות הדגל מהוות צעד נוסף בשירות ובחוויה שאנו מעניקים ללקוחותינו”.
LG ישראל מתכוונת לפתוח ארבע חנויות נוספות במהלך השנה הקרובה.
רגע אז רק משכיר שנרכש דרך יבואן רישמי האחריות שם תתפוס? או גם משכיר שנרכש מחו”ל/יבוא מקביל בארץ?
נתקלתי בחנות ביום שבת בצמוד למתחם המזון המהיר.
הלוואי שככה היה לכל יבואניות האנדרואיד הרשמיות בארץ ולא רק לסמסונג ולLg.
בשעה טובה! ללקוחות LG מאוד חשוב שירות טוב במקרה של תקלות, כי יש המון כאלה…