כמה פעמים קרה לכם שבעיה בתפעול מכשיר הסלולאר שלכם – כזו שאינה דורשת תיקון פיזי – אילצה אתכם להתקשר לספקית הסלולאר או יצרנית המכשיר ולחכות שעות על הקו? LG, יצרנית הטלפונים הקוריאנית הממוקמת שלישית בדירוג יצרניות הסלולאר העולמי, הכריזה הבוקר על שירות חדש ללקוחותיה שנועד למנוע מצב כזה: תמיכה טכנית מרחוק.

השירות החדש, הראשון מסוגו בעולם, מאפשר לבעל כל אחד ממכשירי האופטימוס ששוחררו לשוק ב-2011 – ה-2X, ה-3D וה-Black – לתקשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה, ולתת למוקדנים גישה מרחוק למכשירו לצורך אבחון בעיות וטיפול בהן. השירות מתאפשר הודות לאפליקציה ייעודית הזמינה להורדה מה-Android Market, ופותחת ערוץ גישה ישיר בין המכשיר למוקד על גבי רשת ה-3G או ה-WiFi.

על מנת לשמור על פרטיות המשתמש, הגישה של המוקד למכשיר מוגבלת, וגישה לאיזורי נתונים אישיים כגון הודעות טקסט, מיילים, יומן ותמונות מותנית באישור נפרד של המשתמש.

בנוסף למוקד התמיכה, כולל השירות המשודרג של LG למשתמשיה אפליקציה נוספת הנקראת FOTA – ראשי תיבות של Firmware Over the Air ("קושחה על גבי האוויר") – ומאפשרת לבעלי המכשירים לקבל התראות על עדכונים לגרסת האנדרואיד שבמכשירם ואף להוריד כל עדכון ללא צורך בחיבור למחשב – בדומה לאייפון עם iOS 5 או לטלפונים ה"טיפשים" של נוקיה וסוני-אריקסון מהשנים האחרונות.

השירות זמין בקוריאה מאז מאי, ולפי החברה זכה שם לביקורות נלהבות מצד המשתמשים. עתה הוא מתחיל לצאת בשאר העולם, וצפוי להיות זמין גם בישראל.