לאחר שנחשפו לראשונה בתחילת השנה, מגיעים המסכים החכמים של גוגל (Google) למדפי החנויות. החברה הראשונה להשיק מסך חכם המשולב עם Google Assistant היא היצרנית לנובו (Lenovo), אליה צפויות להצטרף בהמשך גם LG, סוני (Sony) ויצרניות נוספות שהכריזו על מוצרים בקטגוריה.

המסך החכם מזכיר בתכונותיו את מוצרי Google Home הקיימים, אולם לצד הרמקול הם כוללים גם תצוגה ויזואלית שיכולה להעשיר את התכנים, או להציג סרטוני וידאו מ-YouTube, מתכונים ועוד, בדומה ל-Echo Show של אמזון (Amazon). במקרה של לנובו, מציעה החברה שני דגמים הנבדלים זה מזה בעיקר בגודל המסך: דגם 8 אינץ׳ שמחירו בארה״ב 199.99 דולרים, ודגם 10 אינץ׳ שמחירו 249.99 דולרים. בדגם הגדול יותר כללה לנובו גם רמקולים מעט חזקים יותר, וגימור דמוי במבוק בצדו האחורי של המסך.

פרט להבדלים אלו, מפרט שני הדגמים זהה עם מעבד Snapdragon 624, שני גיגה של זיכרון עבודה ו-4 גיגה-בייט לאחסון מדיה – שאינם נגישים באופן ישיר למשתמש. שני הדגמים כוללים גם מצלמה קדמית המשמשת לצורך שיחות וידאו דרך אפליקציית Duo של גוגל. בכדי להרגיע את חששם של משתמשים החרדים לפרטיותם ומתכוונים להשתמש במכשיר בחדר השינה, כוללת המצלמה כיסוי באמצעותו ניתן להסתיר את העדשה בכל זמן שלא מנהלים שיחות.