עדיין המכשיר הפופולרי בישראל. הדור השלישי של Galaxy S
מוסף “ממון” מבית ידיעות אחרונות פרסם הבוקר את נתוני מכירות הטלפונים הסלולריים בישראל, ומהנתונים שהוצגו עולה שאת שוק הסלולר הישראלי מובילה סמסונג הקוריאנית, בהפרש עצום של יותר מפי שניים מהחברה הבאה בתור – אפל. לפי הנתונים, שהגיעו מהערכות אנליסטים ונתונים כספיים של יבואניות, נמכרו בישראל בשנת 2012 כ-760 אלף מכשירים מתוצרת סמסונג, ולעומת זאת רק כ-385 אלף מכשירי אייפון. למרות זאת, רווחי מכירות שתי החברות בישראל דומים למדי, מכיוון שסמסונג מוכרת בישראל לא רק סמארטפונים מסדרת הגלקסי, אלא גם דאמבפונים זולים.
במקום השלישי, באופן מפתיע, נמצאת נוקיה, שמכרה בישראל בשנה שעברה כ-194 אלף מכשירים. במקום הרביעי נמצאת סוני שמכרה כ-82 אלף מכשירים, במקום החמישי LG עם כ-65 אלף מכשירים, במקום השישי מוטורולה עם כ-62 אלף מכשירים, במקום השביעי הפתעה נוספת – אלקטל עם 30,000 מכשירים ובמקום השמיני HTC שמכרה כ-17 אלף מכשירים בלבד. כאן המקום לציין כי נתוני המכירות המקומיים של נוקיה, LG ואלקטל נהנים מעדיפות בשל הסכמים של יבואניותיהן לאספקת מכשירים לעובדי המדינה ובזכות השימוש במכשיריהן הזולים כ”טלפונים כשרים” בקהילה החרדית.
דירוג | חברה | מספר מכשירים |
---|---|---|
1 | סמסונג | 760,000 |
2 | אפל | 385,000 |
3 | נוקיה | 194,000 |
4 | סוני | 82,000 |
5 | LG | 65,000 |
6 | מוטורולה | 62,000 |
7 | אלקטל | 30,000 |
8 | HTC | 17,000 |
נתון בולט אחר שהוצג ע”י ידיעות הוא אחוז המכשירים שנקנו אצל מפעילות הסלולר הגדולות – לפי ההערכות כ-80% מהטלפונים הסלולריים נרכשו דרך פלאפון, סלקום ואורנג’, ורק 20% בשוק החופשי. זאת למרות פערים אדירים במחירים.
תפוח אינו פתוח ! והגיע הזמן שהסנובים השחצנים של אפל יבינו שהם לא לבד ויש להם מתחרים ובגדול. כל הכבוד לקוריאנים
מכשירי סאמסונג נפלאים, ובמחירים מצויינים.
בצדק רב הם הנמכרים ביותר בישראל.
אני חושב שהסקר הזה לא מספיק רחב, שכן הוא כולל רק את נתוני המכירות של היבואניות. הכתבה לא מתייחסת בכלל לכל האנשים שמביאים את הסמארטפון שלהם מחו”ל – ebay או סתם חבר שנסע לחול וקונה. חנויות שמשתמשות בחוק היבוא המקביל (ואלו הן רוב החנויות שניתן למצוא בזאפ) גם אינן כלולות בסקר הזה.
המחירים זולים משמעותית ביבוא מקביל וביבוא פרטי – והאנשים החכמים מעדיפים את הדרך הזו על פני מחירים מופקעים של היבואניים הרשמיים וחברות הסלולר.
עוד נקודה לציון, סובייקטיבית – אצלי בחברה יש שליש IPHONE שליש SAMSUNG ושליש HTC. ולכן מבחינה סטטיסטית או שהקבוצת החברים שלי חריגה מאוד בנוף או שנמכרו יותר מ 1% HTC.
הכותב הינו בעלים מרוצה מאוד של HTC ONE X שנרכש מחו”ל.
שלום,
אתה מציג מספר הסתיגויות שעובדתית כולן נכונות או הגיוניות.
אני יכול לחזק את עמדתך על ידי הבאת הסתיגויות נוספות ומנגד אני יכול להבא מקרים מנוגדים.
למשל:
1 – אני מכיר פירמה ישראלית שעובדים בה קרוב למאה איש ואין בה אפילו אייפון אחד – כל הסמארטפונים הם בלק-ברי (שבכלל דילגו עליו בסקר)
2 – אני גר בצפון-מערב תל-אביב ומבחין כי על כל SGS3 שאני רואה על שולחן של מסעדה או בית-קפה יש 4-5 אייפונים. גם בדיזנגוף-סנטר המצב דומה.
אני יכול להביא עוד הסתיגויות אבל אני מעדיף להתקדם.
בהעדר סקרים אחרים אין ברירה אלא להסתפק במידע הקיים.
לא מדובר כאן באוסף בדותות.
יכולה להיות מחלוקת על סטיית התקן.
דווקא בסערת הסקרים לפני הבחירות לכנסת קל להבין שאין ברירה אלא להאחז בחצי הכוס המלאה.
2-
אני חייב לציין שאנחנו פתאטיים.
צועקים “צדק חברתי”, צועקים “מספיק להיות פראיירים”, אבל מה במציאות? נשארים בחברות הסלולר הותיקות למרות שהם רמסו אותנו שנים, ממשיכים לקנות סלולרים ביודעין במחירים גבוהים ב-30-40 אחוז מחברות הסלולר, וכמובן קונים בכמויות את הסמארטפון אחד היקרים בעולם, ועוד ללא תמיכה אמיתית שלו בארץ הקודש.
אנחנו נוטים לזלזל באמריקאים. לקרוא להם טיפשים, אבל האמריקאי לא קונה אייפון ב-4000 שקל. הוא קונה אותו ב-200 דולר(שהם בשבילו ממש לא כמו 800 שקל בשביל הישראלי)מהמפעילה הסלולרית שלו, והרבה פחות מהישראלי הממוצע. אז מי פה הטיפש?
כמה שאנחנו לא רוצים לצאת פראיירים- אנחנו הפראיירים הכי גדולים, וגם הכי צבועים.
מגיע לנו.
תתן לנו פון מתקדם ושווה , כמו לאמריקני , אל גי נקסוס 4 ב 1000 שקל , אפילו לא ב 800 , ותראה אלפים , אם לא מאות אלפים ,רבים וטובים הופכים להיות מגה סוציאליסטים …בדקתי , באתר השוואות מחירים ,הוא נדרש ב 3000 ש”ח .
בן יקר
מתי תבין שלא כולם חכמים כמו הגולשים באתר זה.
רוב האנשים אין להם מושג מה הם קונים. העיקר שיש להם.
הכי קל זה ללכת לספקיות התקשורת ולקנות מהם.
בוקר טוב בן,
רשמת:
“כמה שאנחנו לא רוצים לצאת פראיירים- אנחנו הפראיירים הכי גדולים, וגם הכי צבועים.”
ניסחת במשפט אחד אבחנה של סימפטומים. אבחנה זו נאמרה כבר אלפי פעמים לאורך עשרות שנים. היא נאמרה בקשר להמון נושאים. היא נאמרה לפני המצאת הטלפון הסלולרי. האבחנה הלא-נעימה הזו נאמרה בהקשרי צרכנות, בהקשרי ניהול מדיניות, בהקשרים של בחירת מועמדים לכנסת ישראל.
יש לי שאלה אליך – ואני מאד אודה לך אם תשיב לי:
לדעתך, מהי הסיבה או מהן הסיבות שהביאו לכך ש- “אנחנו הפראיירים הכי גדולים וגם הכי צבועים”. מי בדיוק או מה בדיוק הביא אותנו למצב הלא טוב הזה? מתי זה קרה? לפני כמה זמן?
האם לדעתך ניתן לתקן את הקילקול הזה? אילו צעדים יש לנקוט כדי שתהיה הקלה משמעותית בסימפטומים או אפילו ריפוי יסודי של מחלת הנפש הקולקטיבית והממארת הזו?
בברכה,
אביעזר
ארים את הכפפה:
בשיא הקיצור- פוסט מודרניזם.
בפחות קיצור:
אין לנו מע’ ערכים. איבדנו קשר עם הדת, אותה החלפנו בציונות, שעם מותה הוחלפה בהצרת אופקים וסירוב להביט מעבר לארבע אמות הפרט.
כיוון שאין לנו מע’ ערכים להישען עליה, יש לכל אחד את “האמת שלו” וכל אחד מציב את עצמו במרכז העולם, אין תפישת עולם מגובשת, תסכול מתפשט, אפאתיות משתלטת וניהיליזם הופך לנורמה. לכן, לא מפתחים יכולת לדחיית סיפוקים או אורך רוח כדי לבחון בעיות מורכבות לעומק והשפעות תגובות החורגות מהתוצאה המיידית. זה כמעט בראשי תיבות, דיון סביר בנושא ידרוש אלפי מילים.
שילוב של כל אלו מתבטא בכל אספקט בחיינו ובהקשר של צרכנות יוצר צרכן מבולבל, טיפש, חסר סבלנות ומודעות לכוח הטמון באיחוד. אנשי הפרסום מודעים היטב לתרבות הצריכה שפשתה בנו כנגע וכבר שנים ארוכות דוחפים לנו מוצרים כמענה לחסכים רגשיים.
מתי זה קרה? שאלה לא פחות מורכבת. קטונתי מלהעריך, אם כי אני מניח שהזרעים הראשונים נזרעו בתקופת ההשכלה, כשעמנו ויתר על זהותו המוגדרת וניסה להתערות בסביבתו אך נדחה, מה שהותיר אותו ללא זהות. בנוסף, אני חושב שהתודעה הקולקטיבית של השואה נטעה בנו חוסר אמון קשה וציניות, והפוסט ציונות הייתה המסמר האחרון בארון הקבורה.
פיתרון? חינוך לא יספיק. יש להחיות את הערכים המגדירים שלנו כאומה. כשיהיה משהו שעל בסיסו תעמוד מע’ ערכים אמיתית ומוחלטת, אנשים ישובו לחיות בצורה נכונה. משם, הדרך קצרה לתקשורת נכונה וגילוי מחודש של השני כשווה. כשהאחר שווה לי ואינני במרכז העולם, לא אנסה לרמות אותו כל הזמן, אציב ערכים מעל צרכיי האישיים ואוכל לחבור אליו כדי לשפר את העולם עבור שנינו.
חסל סדר חפירה באנתרופולוגיה ומדעי החברה.
אני חושב שאספקט מעניין יותר הוא ההיקשרות לסמארטפון שלנו כמעט כמו לבן משפחה. רוב התגובות שאני קורא כאן הן התקוטטויות בין מחנות, כשלאיש אין רווח מהתוצאה, תהא אשר תהא. אינני בטוח שכל המגיבים היו יוצאים כך לעזרת חבר, או קרוב משפחה מעט רחוק. חלקנו חש קרבה רבה יותר לגאדג’טים שלו מאשר לחלק מסובביו.
לכן יש כאלו שרוכשים סמארטפונים מעל ליכולתם הכלכלית.
כולי תקווה שמדינת ישראל תשגשג וכולנו נהיה מבוססים דיינו כדי לרכוש את כל המותרות בהם נחפוץ.
היי אביעזר
לדעתי הבעיה נובעת מזה שאנחנו תמיד בחרדה קיומית, ולא משנה אם היא אמיתית או שמנופחת ומפומפמת לנו יתר על המידה דרך התקשורת.
והחרדה הזאת ממש גורמת לנו “לאכול ולשתות כי מחר נמות”. אין לנו שום מעצורים, שום מחשבה מינמלית קדימה. הכול תמיד כאן ועכשיו. זה נכון לגבי צרכנות וזה בעיקר נכון גם פוליטית.
הבעיה גם, שהגורמים שמודעים לזה(והם אכן מודעים), לא רואים סיבה למה להם להפסיק את זה. הרי הממשלה ממסה וממשיכה למסות כול דבר שזז, מרוויחה סכומים נהדרים ממיסים, והיבואנים, לא רק שהם לא מתנגדים לזה, אלא הם גם יכולים להעלות מחירים כפי דעתם, כי הם יודעים שאנשים ימשיכו לקנות.
בקיצור, כולם מרוויחים מהעניין(חוץ מהצרכן).
הפתרון לזה? לסימפטום הראשי(החרדה), לצערי אין לי רעיון. אבל בקשר לסימפטום המשני(שימוש ציני וניצול העניין), צריך בעיקר שרים שקצת איכפת להם, ויכולו לייעל להסיר חסמים בירוקרטיים(כבר היה לנו אחד כזה, ודאגו שהוא כבר לא יהיה בקנדציה הבאה)
וצריך שר אוצר קצת פחות ליצן שלשם שינוי ידע לעשות את העבודה שלו, במקום לדעת ללחוץ על כפתור “העלה מיסים”, כי את זה גם שימפנזה יודעת לעשות.
זאת דעתי, שהיא כמובן אינה מבוססת יתר על המידה. אשמח לשמוע מה דעתך בעניין, שמתגובות עבר, אני בטוח שהיא תהיה אכן מבוססת.
אם נקסוס פון 4 אל גיי היה בארץ כל הנתונים יתכן והיו שונים .
מנצח על
כמו שצוין בכתבה: לסמסונג יש הרבה דמבפונים זולים שנמכרים בישראל. אז מה אתם רוצים?! ברור שסמסונג תעבור את אפל במכירות בישראל כי לסמסונג מן הסתם יש היצע יותר גדול ורחב של מכשירים מאפל (שלה יש רק את האייפון). היא מוכרת מכשירים זולים וגם יקרים שמתאימים לכל כיס בעוד שאפל מוכרת רק מכשירים יקרים ומצומצמים(אייפון בלבד)
מה גם שהרבה אנשים לא מסתדרים עם סמארטפונים(מבוגרים, קשישים…) ולכן הם יעדיפו לקנות מכשירים זולים(דמבפונים), של סמסונג, לצורך העניין, שגם מתאימים לכיס שלהם וגם לנוחות שלהם פחות או יותר ואת זה אפל לא מספקת.
אז עכשיו אתם מבינים למה המכירות של סמסונג עוברות את אפל?
שלום לכל,
אין בכלל ספק שמדובר בהשג אדיר של האייפון בישראל בקנה מידה עולמי.
בהנהלת אפל העולמית ישראל היא כוכב מכירות.
אני מכתיר את ישראל כמדינת אייפון מובהקת.
בשנייה הזו, מי שקרא רק את 3 השורות העליונות אומר וודאי לעצמו
שאביעזר השתגע וירד מהפסים.
עכשיו אביא לכם את הנתונים ואתם תחליטו בעצמכם מהו המצב האמיתי.
האם אתם יודעים מהו נתח השוק של האייפון בעולם כולו? יש כאן למישהו מושג?
ברבעון האחרון שיש לנו נתונים עבורו, הרבעון השלישי של 2012,
לאפל יש נתח שוק. של 5.5% .
זה הכל רבותי. חמישה אחוזים וחצי.
כן כן. מה שאתם שומעים.
הנה קישור להודעה לעתונות של חברת גרטנר:
http://www.gartner.com/it/page.jsp?id=2237315
מתוך 427 מיליון מכשירי סלולר שנמכרו בעולם,
אפל מכרה ברבעון השלישי השנה 23 מיליון וחצי אייפונים.
והנה מה אנו רואים בנתונים שמתפרסמים כאן?
במדינתו היקרה והאהובה נמכרו 385 אלף אייפונים !
רבותי: זהו מספר שיא המהווה קצת מעל 24.1% מסך כל המכירות !!!
שימו לב:
בישראל נתח השוק של האייפון עומד על 24.1%
ואילו בעולם הוא עומד על 5.5% בלבד.
לסמסונכ הענקית המייצרת אין ספור דגמים יש נתח שוק של 22.9% בעולם.
לנוקיה יש נתח שוק של 19.2% בעולם.
ובמקום השלישי אפל עם 5.5%.
זו פשוט הצלחה מטורפת של האייפון בישראל.
24.1% נתח שוק לחברה שמייצרת מכשירים במחירי סופר-פרימיום?
24.1% בישראל זה פי 4.4 מנתח השוק העולמי.
אפל דיווחה על מכירת 88 מיליון אייפונים בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2012.
אני מנחש שאפל מכרה בין 42 ל- 47 מיליון אייפונים ברבעון הרביעי שהסתיים לפמי שבוע.
לפיכך, אפל מכרה 130-135 מיליון אייפונים בשנת 2012.
עכשיו שימו לב:
בישראל נמכרו בשנת 2012 לפי נתוני “ממון” 0.385 מיליון אייפונים.
הבה נחשב כמה זה 0.385 מתוך 130?
מדובר ב- 2.96 פרומיל.
אילו למשל היינו 2.96 פרומיל מאוכלוסיית העולם המונה 7 מיליארד בני-אדם, אזי היינו מדינה שחיים בה 20.7 מיליון תושבים.
ומה צופן העתיד?
לפני תשעה שבועות חשף ממון של ידיעות-אחרונות את פרטי החוזה המתגבש בין אפל לבין 4 מפעילות בישראל.
כך נכתב:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4300936,00.html
” אפל דורשת מ4- מפעילות הסלולר הגדולות להתחייב מראש לרכוש ממנה כ130- אלף מכשירי אייפון בשנה (כל אחת,( למשך 3 השנים הבאות, כתנאי לשיווק המכשירים באמצעותן. ההיקף הכספי של הדרישה מסתכם בכ50%- מכלל רכישות המכשירים של המפעילות. ”
הכפילו 130 אלף פי ארבע (מספר המפעילות) וקיבלתם 520 אלף.
כפי שלמדנו מהכתבה, המפעילות מוכרות 80% מהמכשירים והחנויות מוכרות 20% מהמכשירים בשוק הישראלי.
אם כך הוא המצב, על המפעילות למכור בשנת 2013 520 אלף אייפונים והחנויות אמורות למכור 130 אלף אייפונים והנה מגיעים למספר מהמם של 650 אלף אייפונים העומדים להימכר בישראל בשנת 2013.
רגע – לא סיימתי את החפירה.
אתם בכלל קולטים כמה זה 650 אלף בהשוואה ל- 385 אלף אייפונים שנמכרו בשנת 2012?
מדובר בגידול של 68.8%.
עכשיו אני מוסיף עוד שמן למדורה.
לא שאני עומד להוסיף את המספר הגדול של האייפונים שהישראלים אוהבים להבריח בכיס אחרי הטיול לחו”ל – ואנחנו עם שטס לחו”ל המון.
לא ולא.
השמן שאני מוסיף עכשיו למדורה הוא נסיון להעריך כמה אייפונים יימכרו בישראל בשנת 2014.
דיברנו על 650 אלף לשנת 2013 אחרי גידול שנתי של 68.8%.
החישוב מצביע על כמעט 1.1 מיליון.
רבותי:
אני קורא לפני כמה ימים נתונים מבהילים על העוני בישראל.
אני צופה בחדשות לקראת הבחירות לכנסת בעוד 15 ימים וכל המפלגות מתחרות בינהן על מגרש מיגור העוני ועל הצדק החברתי.
והנה במדינה שלנו שכל היום דופקים לנו בראש שהעוני הולך וגדל במימדים מבהילים, מוכרים כאן אייפונים במחיר של אלף דולר וצפונה בכמויות בלתי נתפסות.
מה יהיה הסוף?
הרי בקצב הזה אנשים יתחילו לקנות אייפונים גם לחתולים שלהם.
די.
אני נסחף למצב שבו אני מתחיל לחשוש שבסוף יאשימו אותי באי-נשיאת אייפון ויכלאו אותי אחרי משפט מהיר.
עצוב שנהינו כלכך קשורים לטלפון, וכלכל מטומטמים בבחירת טלפון…
אביעזר – יש לך שתי טעויות גדולות בחישובים שלך. אני מצטט:
“מתוך 427 מיליון מכשירי סלולר שנמכרו בעולם,
אפל מכרה ברבעון השלישי השנה 23 מיליון וחצי אייפונים.
והנה מה אנו רואים בנתונים שמתפרסמים כאן?
במדינתו היקרה והאהובה נמכרו 385 אלף אייפונים !
רבותי: זהו מספר שיא המהווה קצת מעל 24.1% מסך כל המכירות !!!”
טעות מס’ 1: איך הגעת ל24.1% ??? אזכיר לך איך לחשב אחוזים: המספר החלקי, חלקי המספר השלם, כפול מאה. כלומר 385 אלף, לחלק ל23.5 מיליון, כפול מאה. התוצאה היא 1.64 בערך, כלומר 1.64%.
טעות מס’ 2: הכתבה הנ”ל מדברת על מספר מכשירים שנמכרו בישראל ב*שנה*, ולא ברבעון. בעוד אתה מתייחס לנתוני מכירות האייפון ל*רבעון* ! כלומר קח את התוצאה הקודמת וחלק אותה ב-4. התוצאה היא: 0.41%.
כל זה מבוסס רק על הנתונים שאתה כתבת. אני מקווה שיש לך הסבר טוב לכל זה, אחרת אציע שתחזור לתרגל את המתמטיקה שלך.
בוקר טוב גם לך תמיר,
קשה לי להאמין איך אתה מעיז בכלל להציע לי “לתרגל את המתמטיקה שלי” שעה שאתה מפגין חוסר הבנת הנקרא באופן מביך.
ראה מה אתה כותב:
“טעות מס’ 1: איך הגעת ל24.1% ??? אזכיר לך איך לחשב אחוזים: המספר החלקי, חלקי המספר השלם, כפול מאה. כלומר 385 אלף, לחלק ל23.5 מיליון, כפול מאה. התוצאה היא 1.64 בערך, כלומר 1.64%.”
אני ממש מודה לך מקרב לב על כך שאתה מלמד אותי איך לחשב אחוזים. אכן שיעור נפלא.
אלא מה?
כל הכתבה הזו עוסקת בנתוני מכירות בישראל.
לפיכך,
“המספר החלקי” הוא 385,000.
“המספר השלם” הוא סך המכירות של כל הטלפונים בישראל!
“המספר השלם” הוא סכום כל המכירות – סיכום כל המספרים שמופיעים בטבלה שבכתבה. הסיכום של מספרי המכירות של כל שמונת היצרנים הוא קצת מתחת למיליון ושש-מאות אלף. (1.595 מיליון).
עכשיו שים לב שבמקום לכתוב “אביעזר, לא הבנתי איך הגעת לחישוב שלך – אנא הסבר לי” אתה מתחצף ושולח אותי ללמוד חשבון של כיתה ד’.
הלאה.
אתה ממשיך וכותב:
“טעות מס’ 2: הכתבה הנ”ל מדברת על מספר מכשירים שנמכרו בישראל ב*שנה*, ולא ברבעון. בעוד אתה מתייחס לנתוני מכירות האייפון ל*רבעון* ! כלומר קח את התוצאה הקודמת וחלק אותה ב-4. התוצאה היא: 0.41%.”
נו באמת – כמה אתה לא מנסה לאמץ את המוח ולחשוב לפני שאתה מקשקש?
האם אני התייחסי ל- *נתוני המכירות ביחידות* של האייפון לרבעון?
אני בפירוש התייחסתי לא לנתוני המכירות אלא לנתוני *נתח שוק*.
בוא תלמד שיעור בסיסי:
אם יש מפעל שמייצר טלפונים ויש לו נתוני נתח שוק כאלו:
רבעון ראשון – 10%
רבעון שני – 10%
רבעון שלישי – 10%
רבעון רביעי = 10%
אזי נתח השוק השנתי שלו הוא 10%.
לא 40% ולא 2.5% !!!
הבנת את זה, תמיר?
ראה מה עשית:
15 יום לפני הבחירות נתת לי סיבה נוספת להגיע למסקנה שמערכת החינוך בישראל הידרדרה למקום מאד נמוך.
היא מייצרת תלמידים כמוך שהם:
– גם חצופים ולא מנומסים בעליל
– גם לוקים באי הבנת הנקרא
– גם לא יודעים חשבון בסיסי
העצבת אותי מאד.
אביעזר
הפעם לפחות הייתה לך הצדקה… :)
זה לא הישג אדיר מכיוון ש:
הנתונים נלקחו מחברות סלולר.
ביבוא מקביל אני בטוח שמכירות סמסונג גבוהות מאד דבר שמוריד את אחוזי האייפון.
סוני מקום שלישי? יפה!
בטוח שהמצב ישתנה לטובה בשנה הקרובה, נותר רק לחכות להכרזה מחר
סליחה, מקום רביעי
יתכן שישראל כבר מפסיקה להיות “מדינת האייפון”…
או שרק מוכרים 2 דגמים לעומת המון דגמים של סמסונג
זה בגלל שכמעט כל מי שיש לו אייפון 4 לא שדרג אותו ל4S או 5 וככה המצב ישאר עוד הרבה זמן, שים לב שרוב המגנים בחנויות מיועדות לאייפון 4. הייתי בברצלונה שבוע שעבר וקשה מאוד למצוא מגנים לאייפון 4, מגנים לאייפון 5 ולגלקסי 3 יש בשפע.
מה גם שהרבה אנשים עברו מאייפון 4 לגלקסי 3(אנשים שאני מכיר)
לא יתכן בטוח!
האייפון כבר לא להיט כמו פעם והחל בדעיכה…
הפוך לחלוטין.
אפל החתימה את המפעילות שעליהן למכור 520 אלף אייפונים בשנת 2013.
זה שידור וזר של מה שקרה כאן בשנת 2010 במסגרת ההסכם הקודם.
מתי היא הייתה? אין על אנדרויד
מה קורה לטאצ’גרופ? שיתחילו לשווק את המכשירים של HTC כמו שצריך!
טאצ גרופ זה יבואן גרוע פעם הבאה אני קונה סמסונג רק בגלל זה! (יש לי one s(
אם אתה חושב ש-TouchGroup יבואן גרוע יותר מסאני – אתה טועה בענק. להזכירך: טאצ’גרופ הורידה את מחירי המכשירים של HTC בישראל בהתמדה עם כל דגם חדש שהשיקה, בזמן שסאני מעלה את המחיר של הגלקסים כל דגם מחדש.
קח בחשבון את מצבה הלא טוב של HTC.
היום פורסמו תוצאות הרבעון החולף.
ירידה של 90% ברווחים בהשוואה לרבעון המקביל בשנה הקודמת.