יצרניות הסלולאר מגלות יצרתיות יתרה כאשר הן בוחרות שם למכשיר הסלולאר שלהם, קחו לדוגמא את HTC עם ה-Sensation ("סנסציה"), הא תהיתם מדוע בחברה בחרו דווקא בשם הזה?

לא רק HTC אלא גם סמסונג, LG ושאר יצרניות הסמארטפונים עובדים שעות נוספות עם אנשי השיווק כדי למצוא שם מוצלח למכשיר הנייד אותו המשתמש ירכוש.  המטרה של החברות היא לגרום למוצר להישמע נחשק והם דואגים לתת לו שם מתאים, הבעיה היא שיש עוד תעשייה שעושה בדיוק את זה, חברות המייצרות… אמצעי-מניעה! כן על-פי The Intercom Blog שמם מכשירי אנדרואיד רבים זהה לדגמים של קונדומים ואף מגדיל לעשות ומספק טבלת השוואה המראה לאיזה דגם של מכשיר יש גם שם של קונדום.

חשבו על השם: Desire, Touch, Wildefire ועוד, כולם שמות שהופכים את המכשיר לנחשק יותר ואולי גם גורמים לנו לרצות ולרכוש אותו לפני אחרים.

-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.