בהודעה רשמית ששחררה אפל (Apple) ביום שישי האחרון ללקוחות הודתה בתקלה בלוח האם של מכשירי iPhone 8 שנקנו בין ספטמבר 2017 למרץ 2018. על פי הפרסום באתר החברה קוראת אפל ללקוחות להגיע למעבדות הרשמיות ולבצע תיקון או החלפה של המכשיר.
ההודעה פורסמה באופן חריג, בעקבות פגם בייצור שיכול לגרום למכשיר לקפוא באופן פתאומי או לגרום לאתחול. לפי ההודעה התקלה אינה חלה על גרסת ה-iPhone 8 Plus או כל גרסה אחרת של המכשיר, וככל הנראה לא מדובר במכשירים שנמכרו בישראל.
באפל מציינים כי התקלה משפיעה על בעלי 8 iPhone שנרכשו בהונג קונג, הודו, יפן, סין, ניו-זילנד או ארצות הברית, וניתן לבצע את הבדיקה בעמוד ייעודי באתר החברה לפי המספר הסידורי של מכשירם, ובכך לדעת אם הוא נמצא בין אלו שיוצרו בין 6 החודשים עליהם פרסמה החברה הודעה.
במידה וה-iPhone שלכם נמצא ברשימה אפל תחליף או תתקן לכם את הטלפון ללא כל עלות, זאת כמובן במידה ולא קיים נזק פיזי. תוכנית ההחלפה תהיה בתוקף של שלוש שנים מרגע רכישת המכשיר.
ייייש אני הראשון שמגיבבב!!!