אפל (Apple) הכריזה בחודש שעבר על תוכנית החזרה (ריקול) למכשירי iPhone 6 Plus (אייפון 6 פלוס). כעת מודיעה איידיגיטל, יבואנית מוצרי אפל בישראל, על תוכנית תיקונים גם ללקוחות בארץ.
בהתאם לתוכנית, מכשירי iPhone 6 Plus שסובלים מריצודים במסך וכן בעיות במגע במסך, במכשירים שהסתיימה להם האחריות ונרכשו דרך איידיגיטל בלבד, יוכלו להחליף את מכשירם בחדש בכל סניפי הרשת בעלות של 799 ש”ח, במקום המחיר המקורי שנאמד ב-1900 ש”ח לתיקון. נציין כי המהלך המקורי של אפל מציע החלפת רכיב המגע בלבד בעלות של 149 דולרים בכל אחד מסניפי האפל סטור ברחבי העולם, ואילו איידיגיטל, כאמור, מציעה את החלפת מכשיר לחדש.
בהתאם למגבלות התוכנית, החלפת המכשיר תקפה אך ורק למכשירים שאינם סובלים משברים במסך וכן היא מוגבלת לעד 5 שנים מיום רכישת המכשיר.
החלפת סוללה ב-iPhone 6s
מלבד תוכנית החלפת מכשירי iPhone 6 Plus, איידיגטל גם תחליף סוללות במכשירי iPhone 6s בהתאם למהלך עליו הכריזה אפל לפני כשבועיים. מכשירי iPhone 6s שיוצרו בין התאריכים ספטמבר ואוקטובר 2015 וסובלים מהתרוקנות מהירה של סוללה כמו גם נתקלו בתופעה של מכשיר שנכבה כשנותרו 30 אחוז סוללה, מוזמנים לגשת לאחד מסניפי איידיגיטל בעמדת האקספרטי ולהכניס את המכשיר לתיקון והחלפת סוללה ללא תשלום. יש לציין כי על המכשיר להיות בעל תצוגה שלמה ומקורית שאינה תוקנה במעבדות אחרות בעבר.
כדי לבדוק כי אכן מכשירכם זכאי להחלפה, ניתן להקליד את המספר הסידורי בדף הייעודי שאפל פתחה לשם כך לקבל את המידע במקום. את המספר ניתן למצוא תחת ההגדרות המערכת > כללי > אודות.
עדכון: לאחר בדיקה מעמיקה עם גורמים מאיידיגיטל, אלו התנאים למימוש התוכניות:
1. למכשירים שנרכשו בייבוא מקביל יינתן שרות אך ורק אם אלו זכאים עפ”י משרד התקשורת כדגמים המותרים
לשימוש בארץ.
2. מכשירים שנרכשו שלא כדרך משווקיה ומפיציה של אייקון גרופ עליהם לפנות למשווק מהם נרכש המכשיר.
3. מכשירים שנרכשו דרך מפעילות הסלולר עליהם לברר מול המפעילה הספציפית ממנה נרכש המכשיר.
4. למכשירים שנרכשו בארה״ב/אירופה יינתן שרות אך ורק אם מדובר בדגמים שנמכרים בארץ.
אם יש ריקול למה זה בתשלום
ולמה לא בכל החברות שנותנות שירות .
גם בארהב מחליפים מכשיר.
לי החליפו במסגרת התוכנית למכשיר חדש בעלות של 150$