באתר iFixit פורסם ניתוח מעמיק של מכשירי ה-iPhone 11, המבוסס כמובן על פירוק המכשיר למרכיביו. המסקנה המפתיעה ביותר היא שבהתאם לשמועות שפורסמו חודשים טרם חשיפתו הרשמית, ה-iPhone 11 Pro אכן כולל חיבור נוסף לסוללה שעשוי היה לשמש לצורך ״טעינה הפוכה״, כלומר טעינה אלחוטית של אביזרים שונים בעת הנחתם על גב המכשיר. בסופו של דבר אין למכשיר יכולת כזו, אך הניתוח של iFixit מעיד כי מדובר בהחלטה שנתקבלה ברגע האחרון, והתכונה למעשה קיימת ברמת החומרה ובוטלה רק במערכת ההפעלה.

Time to get our first glimpse inside this Professional Maximum iPhone complete with monstrous L-shaped battery—with two battery connectors? Now that's new.

קיבולת הסוללה של ה-iPhone 11 Pro Max עומד על 3969 מיליאמפר/שעה, 25 אחוזים יותר מאשר דגם ה-iPhone XS Max מ-2018. למרות השיפור הגדול בקיבולת הסוללה, המכשיר עבה יותר מקודמו רק ב-0.4 מילימטרים, אולי בזכות הויתור על תכונת ה-3D Touch שחסך כ-0.25 מילימטרים מעובי התצוגה.

ב-iFixit חושפים גם כי רכיב המודם שבו נעשה שימוש במכשיר הוא מתוצרת אינטל (Intel), למרות שהסכסוך המשפטי בין אפל ובין קוואלקום הסתיים למעשה. נפח זיכרון העבודה עומד ככל הנראה על 4 גיגה-בייט, ולמרות הדיווחים על 2 גיגה-בייט נוספים המיועדים בלעדית למערכות הקשורות במצלמה – אנשי האתר לא הצליחו למצוא לכך כל סימן.

Smartphone makers have increasingly focused on software magic to improve image quality, so it may come as a surprise that Apple worked so hard on camera hardware this year.

באשר ליכולת לתקן את המכשיר ולהחליף את הסוללה, מציינים ב-iFixit כי ה-iPhone 11 Pro איננו שונה באופן מהותי מקודמיו: ניתן עקרונית להחליף את הסוללה, אולם נדרשים לכך כלים ייחודיים ועובדה עדינה בכדי לא לפגוע ברכיבים אחרים, וברור שהתהליך אמור להתבצע על ידי אנשי מקצוע ולא המשתמש עצמו. הציון הסופי של iFixit ל-iPhone 11 Pro עומד על 6 מ-10, בדיוק כמו זה של ה-iPhone XS.

קרא עוד:  הגל הראשון: יצרניות הטלפונים כבר מתבייתות על ה-Snapdrgon החדשים