חושבים שאתם רואים יותר מדי פרסומות באפליקציות שלכם? תחשבו שוב. עכשיו גם באינסטגרם (Instagram) מתחילים להגביר את הקצב, ופותחים את יכולת הפרסום עבור כלל בעלי העסקים.
לפני שנה וחצי הופיעו הפרסומות הראשונות בתזרים העדכונים של אינסטגרם. הפרסום בשירות היה במתכונת מצומצמת, ויועד למספר מצומצם יחסית של חברות וסוכנויות פרסום. עתה נראה כי בפייסבוק (Facebook), שהיא כזכור בעלת האתר, החליטו לממש את הנכס שברשותם ולהעלות הילוך בכל הנוגע לפרסומות באינסטגרם: הם הכריזו על אפשרויות חדשות למפרסמים לצד פתיחת יכולות הפרסום לכלל העסקים.
בבלוג Instagram For Business, הבלוג הרשמי של החברה המיועד לבעלי עסקים, פורסם כי מעתה יוכלו עסקים מקומיים קטנים לפרסם עדכונים שיווקיים בדיוק כמו רשתות שיווק חוצות עולם. באינסטגרם מתגאים בעובדה כי עדכונים ממומנים אינם פוגעים בחוויית השימוש וכי העדכונים, קרוסלת התמונות והסרטונים אינם מרגישים זרים למשתמש. הדרך היחידה לזהות שמדובר בעדכון ממומן, מעבר לעובדה שהמשתמש מקבל עדכונים ממותג שהוא אינו עוקב אחריו, הוא הכיתוב Sponsored בפינה הימנית העליונה של המסך.
באינסטגרם מאפשרים למפרסמים ליצור גם כפתור ייעודי המיועד לקריאה לפעולה, כך לדוגמה עדכון פרסומי בו מופיע מוצר מסוים יכלול כפתור ‘קנה עכשיו’ (Shop Now) שלחיצה עליו תוביל לדף המוצר בחנות המקוונת או לחלופין עדכון פרסומי המפרסם אפליקציה יכלול כפתור ‘התקן עכשיו’ (Install Now) אשר יוביל משתמשים לדף היישום בחנות היישומים של אנדרואיד או iOS.
בנוסף, באמצעות הידוק שיתוף הפעולה עם המידע אותו המשתמש חושף לפייסבוק, באמצעות קישור חשבון האינסטגרם לחשבון הפייסבוק, יוכלו המפרסמים להשתמש באפשרויות פילוח מדויקות יותר.