לאחר שנרשמה התלהבות רבה סביבם בתחילת הדרך, נראה שהשנתיים האחרונות לא היו מוצלחות במיוחד בעבור זירות מימון ההמונים כגון Indiegogo ו-Kickstarter. סיבה אחת מרכזית לכך היא ריבוי של קמפיינים כושלים, בסופם לא זכו המשתתפים בקמפיין לקבל את המוצר שעבורו שילמו – וגם לא קיבלו את כספם בחזרה. ב-Indiegogo מעוניינים לשנות זאת, באמצעות סוג חדש של קמפיין המכונה ״משלוח בטוח״ (Guranteed Shipping).

כפי שמסביר מנכ״ל החברה בראיון ל-The Verge, בקמפיין המתנהל בשיטה זו נותרים הכספים ששולמו על ידי הגולשים בידי Indiegogo, עד לרגע שבו האתר יכול לאשר שהמוצרים אכן נשלחו והגיעו ליעדם. רק אז כספי הקמפיין משתחררים לידי היזמים. במידה והמוצרים אינם נשלחים – הם מוחזרים ללקוחות. 

Indiegogo לא תדרוש מכל היזמים לפעול בשיטת המשלוח הבטוח, אלא תאפשר למעוניינים בכך לעבור למודל החדש מרצונם. הציפייה היא כי חברות גדולות, שמשתמשות בקמפיינים למימון המונים בעיקר כפלטפורמה שיווקית, ישמחו לעבור למודל המשלוח הבטוח מאחר והן אינן זקוקות למימון מיידי של המוצר. יזמים פרטיים וחברות סטארטאפ, שאינן מסוגלות להתחיל בייצור ללא גיוס הון ראשוני, יוכלו להמשיך ולפעול במודל הקודם – אולם הסיכונים הכרוכים בו יהיו ברורים יותר לגולשים.

המודל החדש אומנם מטשטש את ההבדלים בין מימון המונים ובין הזמנה מראש של מוצרים בחנויות רגילות, אולם הוא עשוי להחזיר את האמון באתרים אלו ולמנוע את המשך דעיכתם.