iDigital מרחיבה את השירותים המיוחדים שלה ומשיקה שירות חדש: iDigital Care Gold, ביטוח שנתי לאייפון ולאייפד בתשלום חודשי קבוע הכולל תיקונים ללא הגבלה וללא עלות (למעט שבר מסך שבו תיגבה השתתפות עצמית) במעבדת iDigital הרשמית של חברת אפל.
הביטוח של איידיגיטל מצטיין בתשלום חודשי נמוך של 40-45 ₪ לחודש ואפשרות לתקן את כל התקלות למעט שבר מסך ללא תשלום או השתתפות עצמית.
חלק גדל מהצרכנים רוכש את ביטוח התיקונים אצל חברות הסלולר במסגרת התשלום על הקו הסלולרי ואינו מודע לגובה ההשתתפות העצמית שתידרש ממנו בכל מקרה של תקלה. בחלק מהחברות, אף יש השתתפות עצמית בגובה של אלפי ₪ לשבר מסך בתקופת הקנייה הראשונה.
לדוגמא: השתתפו עצמית במקרה של שבר מסך באייפון 11 תעלה בין 899 ש״ח ל- 1,399 ש״ח בחודשים הראשונים ורק אחר כך תרד לסכום בין 349 ש״ח ל- 599 ש״ח. לעומת זאת, באיידיגיטל ההשתתפות היא רק 300 ₪ לאורך כל השנה.
גם בתיקונים אחרים נהוג בחברות הסלולר לגבות השתתפות עצמית בשווי מאות שקלים למשל, עבור תיקונים באייפון xs יגבו על כל תיקון בין 49-499 שקלים. באיידיגיטל, תיקונים אלו הם חינם וללא כל השתתפות עצמית.
איילת צרפתי רוזן, מנכ”לית iDigital: “שירות הביטוח Digital Care Gold אטרקטיבי במיוחד ומאפשר לאייפוניסטים להיות מוגנים ובטוחים בעלות נוחה ושווה לכל כיס . שירות זה מצטרף למגוון השירותים המיוחדים שלנו המוצעים ללקוחות רשת iDigital לרוכשי אייפון במסגרת חנות אחת לכל המוצרים והשירותים , ביניהם: רכישת אייפון חדש בהוראת קבע בנקאית ללא תפיסת מסגרת האשראי, אפשרות לטרייד-אין על אייפון ישן בעת רכישת אייפון חדש ורכישת חבילות סלולר משתלמות במיוחד, והכל תחת קורת גג אחת.
*הודעה לעיתונות – פורסמה ככתבה וכלשונה