חברת המחקר IDC פרסמה דו”ח שחושף כי במהלך החודשים הראשונים של שנת 2015, שוק המחשוב הלביש גדל ביותר מ-200 אחוזים, כאשר כ-11.4 מיליון מכשירים נמכרו למשתמשים, בהשוואה ל-3.8 מיליון במהלך הרבע הראשון של השנה שעברה. בנוסף קובע הדו”ח כי המותגים הפופולרים ביותר הם Fitbit, Xiaomi, Garmin, Samsung ו-Jawbone, כאשר Fitbit במקום הראשון עם 34.2 אחוז, שאומי שלא הייתה לפני כן בשוק הצליחה לקבוע את עצמה במקום השני עם 24.6 אחוז וגרמין במקום השלישי ובהפרש גדול של 6.1 אחוז. סמסונג אף במקום הרביעי ואילו אפל לא נכנסה לרשימה מכיוון שהשעון החכם שלה הושק בתחילת הרבעון השני של השנה.
בנוסף קובע הדו”ח כי 40 אחוז מהמכשירים הלבישים נמכרים תמורת 100 דולר או פחות, מה שעשוי להסביר את שיעור החדירה הגבוה. יחד עם זאת מציין הדו”ח כי חברת שאומי למשל משווקת את מוצריה בסין בלבד, אך לאחרונה החלה להוציא אותם החוצה גם למדינות אחרות כמו הודו, אינדונזיה, ארה”ב ומדינות אירופה, מה שעשוי להגדיל את נתח השוק שלה.
מעניין להבחין שסמסונג היא חברת האלקטרוניקה הגדולה היחידה בפסגת הרשימה, הודות לשעוני ה-Gear וה-Gear Live, ואילו Jawbone נכנסה לרשימה הודות לשני המוצרים החדשים שהשיקה, ה-UP MOVE וה-UP24. חברות Pebble ו-Sony היו קרובות לחמשת המקומות הראשונים, אך נותרו בחוץ.